Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Pancho, je bent schitterend bezig en werd hiervoor al beloond waarvoor proficiat. Deze is een speciale door de toevoeging van de rookpluimen ook al snap ik de meerwaarde er niet van. Maar laten we het houden op een goede opname Alleen de achtergrond bovenaan had beter een egale belichting (gelijkmatige) gekregen
Ik zoek hier dadelijk naar symmetrie als eerste reactie en die is er niet. Symmetrie was zeker niet je bedoeling maar ik voel dit zo aan.
Technisch, zoals naar gewoonte
Mvg,
Eddy
Pancho, je bent schitterend bezig en werd hiervoor al beloond waarvoor proficiat. Deze is een speciale door de toevoeging van de rookpluimen ook al snap ik de meerwaarde er niet van. Maar laten we het houden op een goede opname Alleen de achtergrond bovenaan had beter een egale belichting (gelijkmatige) gekregen
Ik zoek hier dadelijk naar symmetrie als eerste reactie en die is er niet. Symmetrie was zeker niet je bedoeling maar ik voel dit zo aan.
Technisch, zoals naar gewoonte
Mvg,
Eddy
Comment