Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Landschap
Collapse
X
-
-
Re: Landschap
Van mij mag je het onderste deel een stuk oplichten, dan toont hij al een pak beter.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !
-
Fijn landschap met mooie dreigende wolken, misschien gras een klein beetje oplichten
Renée
Comment
-
ik moest toch wel lachen met je update nadat ik de commentaren gelezen had.
Comment
-
-
lol
eigenlijk heeft ie wel een punt hier.
aan het gras kan niemand zich meer storeneen pessimist is een optimist met ervaring.
Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
Pentax k-3II en nog meer glas
Comment
-
Een link naar de plaat zoals ik bedoelde, maar het is dan nog steeds een doorsnee plaatje in mijn ogen. Sorry.
http://www.janbrouwers.nl/albums/bd/landschap2AA.jpgLast edited by jan.brouwers; 30 juli 2011, 10:18.Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk berichtDit was meer wat ik bedoelde, maar het is dan nog steeds een doorsnee plaatje in mijn ogen. Sorry.
Als je hem liever weg wil hebben dan laat je het maar horen
van die ander te zetten.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHet is 'not done' om de foto van een ander te bewerken en die dan ongevraagd in het topic
van die ander te zetten.
Ik heb mijn bewerking nu achter een link gezet en als dat ook niet mag dan hoor ik dat wel van de "forumpolitie".Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers Bekijk berichtSorry hoor, maar ik ging ervan uit dat de beginnershoek ook bedoeld is om elkaar een beetje op weg te helpen.
Ik heb mijn bewerking nu achter een link gezet en als dat ook niet mag dan hoor ik dat wel van de "forumpolitie".
het Forumreglement). De door jouw gekozen oplossing is heel correct. Maar ik ben geen
'forumpolitie' als je dat mocht hebben gedacht. Ik heb mijn opmerking ook geplaatst omdat
bij zoveel nieuwkomers - die vaak de regels onvoldoende kennen - het wel goed is te
voorkomen dat zulke plaatsingen tot gewoontevorming aanleiding geven.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtNatuurlijk helpen we elkaar op weg, ook bij het naleven van de gestelde regels (7.10 van
het Forumreglement). De door jouw gekozen oplossing is heel correct. Maar ik ben geen
'forumpolitie' als je dat mocht hebben gedacht. Ik heb mijn opmerking ook geplaatst omdat
bij zoveel nieuwkomers - die vaak de regels onvoldoende kennen - het wel goed is te
voorkomen dat zulke plaatsingen tot gewoontevorming aanleiding geven.
Hier mocht het zeker gezien het verkeerd begrijpen van TS.
Ben het er wel mee eens dat het geen gewoonte mag worden.
Tja en regels..... hoeveel keer heb ik hier al gelezen dat regels regelmatig eens moeten/kunnen overtreden worden.....
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtIk doe het ook soms. Volgens mij zou het moeten kunnen. Een verbeterde versie hier tonen (met de melding dat ie op eenvoudig verzoek terug weggedaan wordt) is soms duidelijker dan een ellenlange uitleg alleen. Als TS dan geïnteresseerd is om te weten hoe het is gebeurd, dan kan er nog altijd een ellenlange uitleg volgen.
Hier mocht het zeker gezien het verkeerd begrijpen van TS.
Ben het er wel mee eens dat het geen gewoonte mag worden.
Tja en regels..... hoeveel keer heb ik hier al gelezen dat regels regelmatig eens moeten/kunnen overtreden worden.....
Groetjes
ooit heeft brombeer voor mij iets gedaan via pm, ik heb hem dan gevraagd of ik de update mocht plaatsen, en met zijn goedkeuren gedaan, zo gaat het ook!!!mvg Wilfried
7D - 15 85is - 100L is macro - 2witte buizen 70-200L+100-400L
Comment
Comment