Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Touquet - Paris Plage (deel 3)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Le Touquet - Paris Plage (deel 3)

Na deel 1 (met matige reacties) en deel 2 (met geen enkele reactie), doe ik nog een laatste poging met het toch al voorziene deel 3...
    Laat de comments maar komen. Zolang ze onderbouwd en niet al te grof zijn kan ik alles wel hebben (al kan goesting en smaak al wel eens verschillen van mens tot mens).

Ik heb genoten van mijn namiddagje paardenrennen, en hoop dat degenen die hier kijken kunnen genieten van mijn foto's (al is het maar een beetje)

mvg,
    Bart

Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Re: Le Touquet - Paris Plage (deel 3)

Terug van vakantietje en heel veel bij te lezen, ik denk dat er gewoon veel mensen op vakantie zijn... (en dan worden we straks overstelpt met vakantiefotokes)...

Ik vind de 1e de beste.
    De 2e vind ik wat... kleurloos??? mat???
    de 3e stoort me de onscherpe vlaggenmasten om een of andere manier. De scherpte ligt wel goed op het paard, en toch...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boutje Bekijk bericht
      Terug van vakantietje en heel veel bij te lezen, ik denk dat er gewoon veel mensen op vakantie zijn... (en dan worden we straks overstelpt met vakantiefotokes)...

Ik vind de 1e de beste.
      De 2e vind ik wat... kleurloos??? mat???
      de 3e stoort me de onscherpe vlaggenmasten om een of andere manier. De scherpte ligt wel goed op het paard, en toch...
      De 2de is in de plenzende regen genomen (mijn vest over mijn body en lens gedrapeerd, met een zeiknatte rug tot gevolg). De foto is ook van een iets verdere afstand genomen, de paarden bijna frontaal, waardoor de felgekleurde vestjes en helmen niet zo zichtbaar zijn. In helderder weer was dit misschien een betere foto geworden. Maar ondanks mijn offers aan de zonnegod bleef het slecht weer...

Van die 3de zijn er meerdere die die vlaggenmasten storend vinden, in mijn eerste reeksje ook. Maar ik ben primo geen wonder in wegwerken, en secundo, ik ben er ook geen voorstander van. Vraag me niet waarom, maar ik vind croppen en wegtoveren niet zo aangenaam. Maar misschien verandert dit nog met tijd en geduld

mvg,
      Bart
      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

Comment

Ja 't is hier beoordelen en beoordeelt worden natuurlijk!
        Maar ik vind ook dat er weinig comments gegeven wordt!
        Jouw foto's waarvoor je het slechtez weer hebt getrotseerd lonen wel de moeite. idd door het weer is foto 2 vrij mat en mist wat esprit!
        vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
          Ja 't is hier beoordelen en beoordeelt worden natuurlijk!
          Maar ik vind ook dat er weinig comments gegeven wordt!
          Jouw foto's waarvoor je het slechtez weer hebt getrotseerd lonen wel de moeite. idd door het weer is foto 2 vrij mat en mist wat esprit!
          Ik probeer mijn best te doen om zo nu en dan op een foto te reageren, zowel hier als in andere rubrieken. Maar ik geef enkel reacties die ergens een doel kunnen hebben. Ik weet niet of mensen zitten te wachten op reacties als "Ik vind hem mooi" of "Het is niet mijn smaak". Snap je?
          Ik ben niet het type om bij bijna elk topic een reactie te plaatsen, als ik niet echt iets zinnigs te zeggen heb. En ik vind ook van mezelf dat ik nog niet echt geplaatst om veel commentaar te geven op een foto van een ander, terwijl er nog een hoop werk aan de winkel is aan mijn eigen foto's

Comment

1 en 2 volg ik de comentaar van mijn voorgangers,
            foto 3 stort mij niet alleen die vlaggemasten, het paard staat er heel scherp op maar het is precies of het verward is geraakt tussen de linten of koorden onderaan de benen van het paard, dat is mijn indruk hoor, iedereen zal daar misschien niet mee akkoord zijn.
            Renée

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              De 2de is in de plenzende regen genomen (mijn vest over mijn body en lens gedrapeerd, met een zeiknatte rug tot gevolg). De foto is ook van een iets verdere afstand genomen, de paarden bijna frontaal, waardoor de felgekleurde vestjes en helmen niet zo zichtbaar zijn. In helderder weer was dit misschien een betere foto geworden. Maar ondanks mijn offers aan de zonnegod bleef het slecht weer...
              Ik vind nu juist foto 2 mij het meest aanspreken. Mijns inziens een goede foto. Ik deel
              uw bezwaren maar daaraan is echt wat te doen. Ik heb het hier thuis even met een
              download gedaan waarop ik de tip (of kunstje) van Vinnydizzy heb toegepast.

Vraag me niet waarom, maar ik vind croppen en wegtoveren niet zo aangenaam. Maar misschien verandert dit nog met tijd en geduld
              Croppen, maar dan heel bescheiden, is vaak een must omdat het bereikte resultaat niet
              altijd overeenstemt met het zoekerbeeld.

Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
              ... Ik ben niet het type om bij bijna elk topic een reactie te plaatsen, als ik niet echt iets zinnigs te zeggen heb. ...
              Zo ook mijn gedacht.
              Van waardering geniet ik.
              Van kritiek leer ik.

Comment

Genieten van uw foto's doen we zeker
                doordachte commentaar en tips moet je van mij echter niet verwachten,
                zover ben ik nog lang niet!
                mvg. Hans
                Alleen mensen met fantasie,
                hebben oog voor de werkelijkheid.
                Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro

Comment

tja,
                  ik wil wel iets zeggen hoor,
                  maar je zal er niet veel aan hebben
                  sportfoto's zeggen me niets, dus...
                  ofwel moeten ze al heel bijzonder zijn
                  maar 'k zal eens moeite doen (ik heb ook graag commentaar )
                  euh, kweet echt niet wat geschreven
                  tof die stukjes opvliegende aarde ...
                  ik probeer...
                  mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

3 goeie voor mij! Heel leuk die panning bij 3
                    Volgende keer SC!
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Voor mij is foto 3 hier de beste van de 9 foto's die je hier de laatste dagen hebt geplaatst
                      Zéér mooi
                      Mvg,
                      Eddy
                      Smaken verschillen

Comment

Ga hier al de reacties niet lezen, daarom kan het dat er reeds zaken geschreven zijn :

Foto 1. : vind ik zeer goed, geen enkele opmerking
                        Foto 2. : mijn aandacht wordt steeds door die auto en ook die pyloon in de verte geleid
                        Foto 3. : goed, maar ondanks het feit dat de rechtervlag tot de BG behoort vind ik het toch jammer dat de top er niet op staat.

Maar ik wil er toch nog bijzeggen dat ik waarschijnlijkk geen enkele van de drie zou kunnen maken .

Groetjes

Comment

Working...
                        X