Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Jammer dat bij die laatste de zee niet net wat verder weg was, of de mensen net wat dichter stonden ;-)
Dan hadden ze hun volledig hoofd in de weerspiegeling van de zon gehad, denk dat dat wel mooi geweest was!
Jammer dat bij die laatste de zee niet net wat verder weg was, of de mensen net wat dichter stonden ;-)
Dan hadden ze hun volledig hoofd in de weerspiegeling van de zon gehad, denk dat dat wel mooi geweest was!
inderdaad
wel een beetje een donkere foto, maar dat kan je wel "bleker" krijgen in kleur hoor, en dan pas omzetten in zw
je zonnestralen (bestaat een speciale naam voor, maar 'k ben 't vergeten) zijn wel goed
Ook ik zou er mijn centen niet aan besteden om ze op canvas te laten zetten hoor. De eerste (zowel zw/w als kleur) moeten zeker scherper. De derde is te donker en die vlekken hé.... Canvas verdient betere foto's volgens mijn mening.
Groetjes
Comment