Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cross Country Genk 2011

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cross Country Genk 2011

    Afgelopen weekend was in Genk (domein Kattevennen) hun jaarlijs Nationaal Eventing kampioenschap.

    Ik heb mijn best gedaan om daar goede foto's te nemen, maar wat is dat moeilijk met een kitlens.

    Hieronder enkele van de foto's die ik het beste vind om jullie te tonen:

    Waterbak 1



    Waterbak 2



    Amazone

    Canon EOS 450D | EF-S 18-55MM | EF 75-300MM | Lowepro Slingshot 202AW -Black | Hama Traveller Compact Pro statief

  • #2
    Re: Cross Country Genk 2011

    Ik snap niet hoe jij aan bewegingsonscherpte kan hebben op 1/1600...
    Verder heel jammer van je standpunt. Zowel bij foto 1 als foto 2 storen die lange groene stengels op de voorgrond... terwijl ik aan de overkant van de waterbak mensen zie staan, en daar geen grote planten te bespeuren zijn.
    Op foto 1 en 2 zijn de ruiters op het moment van de opname niet bepaald zacht in de mond, wat er bij mij voor zorgt dat ik die foto's van mijn harde schijf verwijder.
    Ze lijken mij ook alle 3 vrij sterk verscherpt.
    Maar ja, paardensport is verre van een makkelijke tak van de fotografie.
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #3
      Re: Cross Country Genk 2011

      Alle 3 van de foto's zijn onbehandeld en zijn dus daadwerkelijk zo genomen.

      Bij foto 1 & 2 ben ik expres aan deze kant gaan staan omdat aan de overkant al meer dan 10 fotografen stonden en hun kiekjes maakten. Ik wil niet bij het gros horen en bijna dezelfde foto's maken als de 10 die er stonden..

      Paarden in actie zijn inderdaad erg moeilijk te fotograferen en dit waren mijn eerste foto's bij dit geweldig eventing event..

      Als er nog meer tips zijn lees ik die natuurlijk graag..
      Canon EOS 450D | EF-S 18-55MM | EF 75-300MM | Lowepro Slingshot 202AW -Black | Hama Traveller Compact Pro statief

      Comment


      • #4
        Re: Cross Country Genk 2011

        Oorspronkelijk geplaatst door Alex VB Bekijk bericht
        Bij foto 1 & 2 ben ik expres aan deze kant gaan staan omdat aan de overkant al meer dan 10 fotografen stonden en hun kiekjes maakten. Ik wil niet bij het gros horen en bijna dezelfde foto's maken als de 10 die er stonden..
        misschien beter toch gedaan?
        Eerst de basis leren en dan pas 'anders' gaan proberen te doen
        ik probeer...
        mijn Fijsboecq en mijn flickr

        Comment

        Working...
        X