Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Kan het zijn dat je iets te veel contrast hebt toegevoegd? Ofwel teveel verscherpt.
Maar er is iets in overdreven... word een beetje mottig als ik te lang naar de steentjes kijk.
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Het dak van dat torentje ziet er nogal raar uit. Waarschijnlijk met slechte software herschaald
Probeer eens met gimp?
Ik moet deze menig delen, het torentje is inderdaad niet normaal, ik vermoed dat er met iets overdreven is in de nabewerking, wat dat is weet ik ook niet dat is iets voor de kenners
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Ik ga absoluut akkoord met de opmerkingen.
Op mijn iMac scherm is alles in orde maar bij het uploaden moet er iets fout gegaan zijn.
Ik heb het achteraf dadelijk opgemerkt maar toen was het te laat.
Alles is precies te scherp en het dak van het torentje vertoont een moire effect.
Sorry mensen.
Mvg,
Eddy
Een mooie zeker met het hoge contrast, trekt me aan (persoonlijke mening)
Er is inderdaad iets mis met het verkleinen van de foto (compressie) Eens opnieuw doen, welke software gebruik je daarvoor?
Een mooie zeker met het hoge contrast, trekt me aan (persoonlijke mening)
Er is inderdaad iets mis met het verkleinen van de foto (compressie) Eens opnieuw doen, welke software gebruik je daarvoor?
ImageResizer op iMac en dan langs Photobucket
De foto ligt al in de prullenmand
Bedankt voor de reactie.
Mvg,
Eddy
Comment