Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ga voor het origineel al is dat ook geen hoogvlieger, maar toch beter dan de bewerkte versie.
een opname moet in eerste instantie goed zijn en dat is hier niet het geval.
grt,bouk.
Wat een ongeschikte bewerking voor zo'n foto. Het is een klein onschuldig kind, een koele bewerking hierbij werkt niet.
Maar zoals Bouk zei, het origineel heeft ook ruimte ter verbetering, zoals: gelijkmatig licht, standpunt (nog iets lager gaan) en DOF.
Grtz, Jelle
Canon EOS 7D + Kitlens + Canon EF 70-200mm f4 USM + Tokina 12-24mm f4 + Canon EF 50mm 1.8
You don't take a photograph. You ask quietly to borrow it...
het is inderdaad geen hoogvlieger
het was maar om eens wat te proberen met lightroom en vond de kleuren wel mooi, jullie hebben wel gelijk, wist enkel niet dat jullie daar zo diepzinnig op ingaan
ik ben nog maar een beginner. zou ik misschien meer naar de betekenis van de foto moeten kijken ipv de kleuren?
heb je met een scherm gewerkt.?
er zit nl een lichte plek op de rechterwang en het licht lijkt toch van rechts te komen?
het rechterhandje is goed belicht en mooi van kleur.
grt,bouk.
nee, het was zonder scherm. het licht kwam van linksboven, die zat een deel achter de bomen van links. in het vervolg misschien de zon achter in mijn rug laten met zo een felle zon
Comment