Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie kleuren maar ik mis een algemene scherpte, heb je verscherping toegepast na het verkleinen?
Ik zou onderaan en rechts wat wegsnijden voor een sterkere compo. Ik heb eens een uitsnede geprobeerd en een verscherping toegepast, als je wil dan post ik deze hier wel even.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Ik moet Edje C bijstaan in de comment.
Mis hier ook algemene scherpte en vermoed ook dat dit komt door te vergeten verscherpen bij het verkleinen of te weinig verscherpt. heb de foto eens binnengehaald en ook een andere uitsnede en verscherpt en deze toont heel anders met verscherping.
Mvg,
Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...
Mooie kleuren maar ik mis een algemene scherpte, heb je verscherping toegepast na het verkleinen?
Ik zou onderaan en rechts wat wegsnijden voor een sterkere compo. Ik heb eens een uitsnede geprobeerd en een verscherping toegepast, als je wil dan post ik deze hier wel even.
grtjs
De kleuren krijgen hier wel een veeg uit de pan hoor..De witbalans staat niet goed....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Moet Edje en update verzorgen Mena?
Is gisteren doorgestuurd maar nog geen respons gekregen terwijl TS wel online zat.
Uit reacties kan je leren geef je zelf aan maar dan moet je natuurlijk ook een beetje meewerken hé .
Ik zou graag nog steeds weten hoe je witbalans stond ingesteld, we leren hier allemaal graag bij.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment