Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

schelpjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• schelpjes

1

2

Re: schelpjes

de tweede heeft zeker iets,zomaar uitgespuwd door de zee en heel natuurlijk zoals ze daar aangespoeld zijn ,mooi

Comment

Tweede is ook wat mij betreft de beste, maar toch ontbreekt er wat scherpte.
      www.elwee.net

Comment

Schelpjes, meer is het voor mij niet.
        https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

na de zweefvliegjes, lieveheerebeestjes, nu schelpjes

graptje!

ik vind de 1e de betere
          de 2e is meer recht boven de schelptjes genomen (zoals ik vroeger de foto's nam van mijn borden met eten - en wanneer ik die nu terug zie )
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik mis ook wat scherpte, en vooral, soms zijn één of een paar schelpen mooier dan een massa. Nu is er niks dat mijn blik vasthoudt, hij dwaalt over de foto om een rustpunt te zoeken, maar vindt er geen. Een afgezaagd cliché in de fotografie, maar hier toch van toepassing : 'Less is more'
            Groetjes

Comment

Moet een beetje aansluiten bij de voorgangers : een beetje " noch mossel noch vis " gevoel. Je hebt nu de schelpjes gefotografeerd, maar ik mis hier toch wat spanning in deze foto. Beter misschien eens heel laag tegen de grond gaan, werken met een grote diafragmaopening om op die manier één schelpje te isoleren in het geheel ?
              Zo'n massa schelpen kan interessant materiaal opleveren, maar dan moet je daarvoor ook de tijd nemen en het geschikte moment afwachten. Ik heb nu ook het idee dat het licht niet echt meezat ? Misschien eens opnieuw doen als het licht voor een mooi schaduwspel op de schelpen zorgt ?
              groeten,
              deka
              There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Working...
              X