Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kanaalboot
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: kanaalboot
Ik vind dit persoonlijk een van je mindere Medussa,is het de blauwzweem boven aan je foto,of de ruime voorgrond, ik weet het eigenlijk niet,maar er schort iets aan,misschien kunnen andere mensen meer raad geven,ik kom er niet uit.Ik denk dat ik wel voor een mindere voorgrond zou gaan, al is deze erg mooi,maar ze leid de aandacht van je onderwerp af. Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
-
De omstandigheden waren zeker niet ideaal bij het nemen van deze foto.
Ik weet niet of je de foto één dezer dagen genomen hebt, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel bij m'n foto's van de laatste dagen: blauwzweem en fletsere kleuren... Bij jou is dit enkel het geval in de bovenste helft van de foto.
Compo vind ik origineel!
Comment
-
-
Is al door mijn voorgangers neergeschreven dat het licht verre van ideaal was. Maar soms gaat een mens, ook al weet ie dat het licht slecht is, toch foto's nemen. Ik doe het ook hoor....... Ik ben geen ochtend en/of avondmens wat fotografie betreft, dus die blauwe of gouden uurtjes of hoe ze ook mogen heten zijn meestal niet aan mij besteed, of het moet toeval zijn. Dus ga ik graag op pad bij blauwe lucht met mooie stapelwolken...... maar dat lukt niet altijd hé.
Groetjes
Comment
-
Comment