Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kanaalboot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• kanaalboot

canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

website : www.leonvanham.com

Re: kanaalboot

Ik vind dit persoonlijk een van je mindere Medussa,is het de blauwzweem boven aan je foto,of de ruime voorgrond, ik weet het eigenlijk niet,maar er schort iets aan,misschien kunnen andere mensen meer raad geven,ik kom er niet uit.Ik denk dat ik wel voor een mindere voorgrond zou gaan, al is deze erg mooi,maar ze leid de aandacht van je onderwerp af. Grtjes Francine
    Zo veel mensen, zoveel meningen
    Groetjes Francine

Comment

De omstandigheden waren zeker niet ideaal bij het nemen van deze foto.
      Ik weet niet of je de foto één dezer dagen genomen hebt, maar ik heb een beetje hetzelfde gevoel bij m'n foto's van de laatste dagen: blauwzweem en fletsere kleuren... Bij jou is dit enkel het geval in de bovenste helft van de foto.
      Compo vind ik origineel!
      Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Hij oogt te grijzig en te flauw.
        Als ik de zwarte pipet bij PS(E) in levels even gebruik op dat schuin omhoog stekende
        stukje hekwerk rechts, wordt het al een stuk beter. Misschien nog niet ideaal maar wel krachtiger.
        Last edited by Plaatwerker; 13 juli 2011, 21:25. Reden: typo
        Van waardering geniet ik.
        Van kritiek leer ik.

Comment

ga met mijn voorgangers mee
          ik probeer...
          mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Is al door mijn voorgangers neergeschreven dat het licht verre van ideaal was. Maar soms gaat een mens, ook al weet ie dat het licht slecht is, toch foto's nemen. Ik doe het ook hoor....... Ik ben geen ochtend en/of avondmens wat fotografie betreft, dus die blauwe of gouden uurtjes of hoe ze ook mogen heten zijn meestal niet aan mij besteed, of het moet toeval zijn. Dus ga ik graag op pad bij blauwe lucht met mooie stapelwolken...... maar dat lukt niet altijd hé.
            Groetjes

Comment

Working...
            X