Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Boogie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Boogie

Dit was een heel moeilijk hondje om te fotograferen, gitzwart met stralend wit. Deze is nog het beste (al vind ik het zwart hier en daar iets dichtgelopen, maar niet te storend hoop ik), graag tips om het beter te doen met zulke kleur hondjes.

Re: Boogie

Zijn inderdaad moeilijke hondjes qua kleur, maar deze staat er toch behoorlijk op. Het zwart is op 't randje maar aanvaardbaar.
    Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
      Zijn inderdaad moeilijke hondjes qua kleur, maar deze staat er toch behoorlijk op. Het zwart is op 't randje maar aanvaardbaar.
      vind ik ook,
      maar hoe je te helpen?
      sorry
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ze in een andere kleur spuiten? Een trap onder hun gat geven? Is gewoon mooi, hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
          maar hoe je te helpen?
          sorry
          Eigenlijk maar één tip... je camera en objectief goed leren kennen en optimaal gebruiken. Veel objectieven zijn op hun scherpst rond f8 - f11 en geven op die stand dan ook de meeste details weer (dus minder dichtlopen van zwart en wit). Qua belichting is het vaak even zoeken om zwart en wit samen goed belicht te krijgen... hoe meer je oefent hoe sneller je dit onder de knie hebt.
          Jean Pierre.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
            Eigenlijk maar één tip... je camera en objectief goed leren kennen en optimaal gebruiken. Veel objectieven zijn op hun scherpst rond f8 - f11 en geven op die stand dan ook de meeste details weer (dus minder dichtlopen van zwart en wit). Qua belichting is het vaak even zoeken om zwart en wit samen goed belicht te krijgen... hoe meer je oefent hoe sneller je dit onder de knie hebt.
            merci!
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
            X