Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Qua belichting vind ik ze alle drie goed. Maar zoals reeds aangegeven door noenkelMi komen enkele attributen het beeld verstoren. Maar ik kan me voorstellen dat hier nogal wat kabels, micro's, statieven..... enz op het podium en dicht bij die gasten staan.
Misschien meer in detail nemen... als het al mogelijk is, want ik ben geen concert/optreden ganger.... weet dus niet wat echt mogelijk/onmogelijk is.
Groetjes
3 mooie foto's in moeilijke omstandigheden.
Bij 1 vind ik het ook wel een beetje jammer dat dat zwart ding waar de partituur op ligt een beetje in de weg ligt.
De tweede vind ik heel mooi. Micro stoort niet, maakt deel uit van de compo.
De derde vind ik ook geslaagd: scherp gezicht (concentratie) en dan nog de beweging in de handen! Mooi!
Voor mij ook heel knappe foto's, wat de micro's en partituur toestanden betreft dat is een beetje jammer maar zoals eerder aangegeven hoort dit er bij dus het stoort me
niet echt
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
1e jammer dat dat ding waar de partituur op ligt in de weg staat; leuk is dat Brosella nog te lezen valt, niettegenstaande de grote DOF
2e idem + nog eens statief
anders wel scherpe fotos
Ja, dat staat nu éénmaal op een concertpodium. Er stond zelfs Duvel
Ik vind dat een micro en een partituur bij een muzikant hoort, wat niet wil zeggen dat ze het beeld fel moeten storen.
Bedankt voor je reactie. Santé.
Mvg,
Eddy
Ja, dat staat nu éénmaal op een concertpodium. Er stond zelfs Duvel
Ik vind dat een micro en een partituur bij een muzikant hoort, wat niet wil zeggen dat ze het beeld fel moeten storen.
Bedankt voor je reactie. Santé.
Mvg,
Eddy
Duvel? s**t, ik heb iets gemist
tja, micro's enzo op concerten, dat hoort er bij, dat weet ik ook wel (heb zo'n 25-tal Deep Purple concerten gezien (nog andere ook hoor - zie m'n website ), binnenkort weer eentje (Suikerrock)
maar ik probeer toch altijd microfoons, die voor lichaamsdelen staan, te vermijden in m'n foto's. Partituren heb ik niet zoveel ervaring mee; alhoewel: Deep Purple's Concerto in the Royal Albert Hall in London 1999; heb ik ook foto's genomen van tegen het podium, nog met m'n analoge EOS
Comment