Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Allemensen Sien wat een top serie is het en zoveel
wat ben jij lang in het ziekenhuis geweest
Heb jij daar gewerkt
Ik heb een vermoeden
grt,
Pimpeltje
Neen hoor Pimpeltje, ooit heb ik er als patient verbleven, maar dit gebouw staat al jaren leeg.
Een klein maandje geleden ben ik er gaan rondneuzen en foto's gaan maken. Ondertussen zijn ze nu gestart met afbraak en renovatie. Nog 2 fotokes dan sluit ik deze stoffige reeks af en gaan we weer de natuur in.
grtjes en bedankt voor uw ondersteuning
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
en zo begint je fantasie op de loop te gaan
wat is er gebeurd in die operatiezaal, met die figuurzaag en die fles wijn (oeps 't is bier) , en die grote bloedvlek
en die touwen of kabeltjes? Om de onwillige "patiënt" vast te binden?
Neen hoor Pimpeltje, ooit heb ik er als patient verbleven, maar dit gebouw staat al jaren leeg.
Een klein maandje geleden ben ik er gaan rondneuzen en foto's gaan maken. Ondertussen zijn ze nu gestart met afbraak en renovatie. Nog 2 fotokes dan sluit ik deze stoffige reeks af en gaan we weer de natuur in.
grtjes en bedankt voor uw ondersteuning
Het heeft tot vorig jaar April niet leeg gestaan. Het had normaal al vorig jaar augustus afgebroken moeten zijn geweest.
Ik heb daar gewoond tot eind april 2010 samen met een vriendin ( bijna een zus) en haar moeder en man.
Wel mooie foto's, er is veel veranderd op dat jaar dat het echt leeg stond.
Het heeft tot vorig jaar April niet leeg gestaan. Het had normaal al vorig jaar augustus afgebroken moeten zijn geweest.
Ik heb daar gewoond tot eind april 2010 samen met een vriendin ( bijna een zus) en haar moeder en man.
Wel mooie foto's, er is veel veranderd op dat jaar dat het echt leeg stond.
Hoofdgebouw m.a.w stond en staat al jaren leeg! Krakers buiten beschouwing gelaten. De bijgebouwen waren tot op zekere hoogte wel ingevult er was oa een asielcentrum gevestigd
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
en zo begint je fantasie op de loop te gaan
wat is er gebeurd in die operatiezaal, met die figuurzaag en die fles wijn, en die grote bloedvlek
en die touwen of kabeltjes? Om de onwillige "patiënt" vast te binden?
Tja toen ik die foto zag begon ik ook te fantaseren hoor,precies of de OK is inderhaast ontruimt geweest het biertje van de chirurg ligt er nog samen met zijn andere werktuigen.
Wat de foto's betreft nu ga ik eens voor de kleuren versie en ik vind het ook heel jammer dat al dit niet beter zou zijn geschonken aan een land uit de derde wereld ......
I
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Deze is op dezelfde plaats door een vriend van me getrokken.
Jouwe zijn mooi , maar deze ook vind ik.
Zelfde kamer, zelfde plaats, zelfde atributen enkel hij had een model bij
Deze is op dezelfde plaats door een vriend van me getrokken.
Jouwe zijn mooi , maar deze ook vind ik.
Zelfde kamer, zelfde plaats, zelfde atributen enkel hij had een model bij
Comment