Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Speciaal, ik heb de indruk dat bij de eerste de scherpte gewoon op het blad ligt ipv op de rups. Waar zijn die genomen?
In de vlindertuin van Kwadedamme ,
het gaat nu niet om het mooie van de foto's maar informatief en leren wij allen weer wat bij
bedankt voor de reactie
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Vind ze beiden goed. De een is wel wat krachtiger door de kleur dan de andere en daar gaat over 't algemeen de voorkeur naartoe, niet steeds terecht.
Morgen wordt het een dag Nederland in de buurt van de Schelde als alles verloopt naar plan.
Deze foto's zijn zuiver informatief bedoeld ,
Je ziet haast nooit een zijde rups en deze nachtvlinder .
Wij hebben hem een keer gezien in Griekenland en mee naar nederland genomen om alles van dichtbij mee te maken , Gelukkig hadden wij vlakbij een moerbei boom (die hebben ze nodig voor hun maal .
een cocon bevat 1000 meter zijde draad
Hopelijk is dit een mooi lesje
grt,
Pimpeltje
Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
Pimpel
Comment