Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele hertjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Enkele hertjes

Tijdens een wandeling deze avond kwam ik deze twee snuitige hertjes tegen. Eigenlijk had ik mijn 300mm lens nodig om er een mooi plaatje van te schieten, maar die lens had ik natuurlijk net niet bij. Dan maar gecropt, helaas, maar al bij al valt de foto nog mee vind ik.

Canon 1000D, Canon EF-S 15-85 f3.5-5.6 IS USM
    85mm, ISO200
    1/50s, f5.6

Re: Enkele hertjes

Cute

Comment

Uitknippen en ze aan de rand van een bos of zo plaatsen. Daar vind ik ze mooi genoeg
      voor. En wildlife heeft altijd een streepje voor.

Comment

Ja, je hebt gelijk. Ik was geraakt door de heerlijke temperatuur en het gehuppel van de hertjes, maar ze konden natuurlijk geen kant op met die hoge omheining. Ze trekken was dan ook piece of cake.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
          Ja, je hebt gelijk. Ik was geraakt door de heerlijke temperatuur en het gehuppel van de hertjes, maar ze konden natuurlijk geen kant op met die hoge omheining. Ze trekken was dan ook piece of cake.
          En ze vangen, een piece of dear. (En dat voor een vegetariër. Foei.)

Comment

De herten staan er mooi op, vind ik.
            De achtergrond werkt niet echt mee (gevangenschap), maar daar is weinig aan te doen. Met je andere lens had je waarschijnlijk een kleinere DOF gehaald, waardoor de achtergrond minder opvallend ging zijn.
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Ja inderdaad, ik kreeg de achtergrond met deze lens niet onscherp genoeg, de draad stond te dichtbij. Leert mij nogmaals dat ik altijd mijn twee lenzen moet meenemen, je weet immers nooit wat je onderweg tegenkomt.

Comment

Working...
              X