Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
1 en 2 spreken me niet echt aan de 3de vind ik beter.
De moter het landschap, juist zou ik de moter iets schuiner gezet hebben waardoor er iets meer van de zijkant van de moter te zien zou geweest zijn.
Mvg,
Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...
het zijn zo van die fotos, kijk ik heb ne motor
ik denk dat daar toch iets interessanter te fotograferen is
En dat heb ik natuurlijk ook wel gedaan. Maar in mijn post van vandaag is het onderwerp 'motomomenten'. Ik begrijp jouw commentaar niet. Dit heeft niks te maken met 'kijk, ik heb een motor'. Het gaat over motoren in een landschap.
Het staat hier vol van foto's van bloemen...vaak genomen in eigen tuin. Heb jij dan ook zoiets van 'kijk wat een mooie bloemen ik in mijn tuin heb ?'
Ok, je houd er niet van maar aan dergelijke commentaar heb ik niks. Hoeft niet voor mij.
1 en 2 spreken me niet echt aan de 3de vind ik beter.
De moter het landschap, juist zou ik de moter iets schuiner gezet hebben waardoor er iets meer van de zijkant van de moter te zien zou geweest zijn.
Mvg,
Dit bedoel ik nu (zie commentaar hiervoor). Dit is opbouwende kritiek/commentaar. Thx Verbruggen. Ik vond zelf ook al dat de motor niet optimaal in beeld staat.
Voor mij in volgorde : 3 2 1. Bij 3 zou ik nog proberen de natuurlijke blauwzweem in de verte ietsje te verwijderen. En die moto's storen mij niet hoor, mocht ik een heel mooie wagen hebben ik zou hem ook wel eens fotograferen in een mooi landschap. Eén probleem echter...... ik heb geen heel mooie wagen.... en ook geen moto .
Groetjes
Ok, je houd er niet van maar aan dergelijke commentaar heb ik niks. Hoeft niet voor mij.
Retinas
als je hier een foto plaatst moet je in de eerste plaats tegen kritiek kunnen
ik ben zelf ook motard geweest en heb helemaal niks tegen moto's
maar deze foto's zijn heel mooi in het reisalbum, om onder de vrienden te tonen
op fototechnisch vlak vind ik dit niks, dat is mijn mening
als je hier een foto plaatst moet je in de eerste plaats tegen kritiek kunnen
ik ben zelf ook motard geweest en heb helemaal niks tegen moto's
maar deze foto's zijn heel mooi in het reisalbum, om onder de vrienden te tonen
op fototechnisch vlak vind ik dit niks, dat is mijn mening
Bekijk mijn eerdere posts. Ik heb geen moeite met kritiek, wel met opmerkingen die suggereren dat ik foto's plaats om zogezegd met mijn bezittingen te pronken.
Onze collega's hebben hier ook 'kritiek' gegeven (blauwzweem, compo, enz...). Stuk voor stuk kan je hiermee iets aanvangen. Wanneer jij zegt 'fototechnisch vind ik dit niks' dan aanvaard ik jouw mening maar eigenlijk vertel je weer niet waarom je ze niks vindt.
Wat is er technisch fout ? Zeg het mij. Vind je de compo niks ? Laat maar horen wat jij zou doen. Maar tot nu toe kwam je niet verder dan 'ik denk dat daar wel iets interessanter te fotograferen is'. Mag ik mijn onderwerp zelf bepalen ja ? Ik ga hier toch ook niet bij posts gaan schrijven van 'ah, koeien...er waren daar toch wel andere interessantere dingen om te fotograferen zeker ?'
Ik heb heel wat foto's genomen in de Elzas waarvan ikzelf vind dat ze (in alle bescheidenheid) super zijn, maar ik ga ze hier niet beginnen posten om te pronken zoals er velen doen...de foto's die ik plaats dat zijn foto's waarvan ikzelf ook wel denk, tja, dit onderwerp kon wel beter in beeld gebracht worden, misschien kan ik hier wat advies krijgen.
Maar ondertussen ben je er ook mee bezig natuurlijk. Mag ik vragen aan jou (of een mod) om de foto te verwijderen aub ? Ik denk niet dat het ok is om bijkomende foto's te plaatsen in iemand anders zijn posting.
Bedankt om de foto weg te halen 'Zwitserland'. Was trouwens ook vrij beledigend voor mensen met een handicap. Ik zou mij er verder niet meer mee bemoeien
Comment