Graag uw reactie en bedankt voor het kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
"Carolgirl"
Collapse
X
-
-
Re: "Carolgirl"
Ik vind het een hele knappe Pancho. Goed scherp op de ogen.
Ook je model mag er wezen
TomCanon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
Mijn Website
-
die zegt me minder
smaken enzo, hé
Comment
-
Pancho, voor mij ben je excellent bezig en een zeer gedreven leerling
Ik denk van jou te kunnen leren ivm met portret en studio werk.
Mocht je de ruimte hebben zou ik bij deze een stapje achteruit gezet hebben om de tweede elleboog er ook nog op te hebben.Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom M Bekijk berichtIk vind het een hele knappe Pancho. Goed scherp op de ogen.
Ook je model mag er wezen
TomOorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtdie zegt me minder
smaken enzo, héOorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk berichtGoede portretfotografie Pancho. Zoals ik al zei, je zit op de goede weg Nu nog proberen de creativiteit te verhogen in je opnamen en met je modelOorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk berichttechnisch goed uitgevoerd,
maar de nogal onbeholpen pose kan me niet bekoren.Oorspronkelijk geplaatst door Anaisje Bekijk berichtPancho, voor mij ben je excellent bezig en een zeer gedreven leerling
Ik denk van jou te kunnen leren ivm met portret en studio werk.
Mocht je de ruimte hebben zou ik bij deze een stapje achteruit gezet hebben om de tweede elleboog er ook nog op te hebben.Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtSorry, ik kan niets nuttigs bijbrengen , wou je dan toch laten weten dat ik het een mooie vind
Comment
Comment