Vandaag experimentendag : laat maar horen of of zelfs
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
door de bocht
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: door de bocht
Oorspronkelijk geplaatst door stevedw Bekijk berichtik vind het welietshebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtinderdaad, die overdreven-kleuren-versie heeft iets
Maar wat dan ? "Iets" is voor mij te vaag.
Mij smaakt het niet.
Z/W bevalt mij beter maar staat wel wat scheef. 2º met de klok mee is al een stuk beter.
Controleer maar eens op de rimpels in het water.
Op zich wel een interessante foto.Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHeeft iets ? Heeft iets ?
Maar wat dan ? "Iets" is voor mij te vaag.
Mij smaakt het niet.
Z/W bevalt mij beter maar staat wel wat scheef. 2º met de klok mee is al een stuk beter.
Controleer maar eens op de rimpels in het water.
Op zich wel een interessante foto.
ja die zw staat scheef, de kleuren staat dan wel weer recht
och ja,
zonder dat zwart kader ga je een weidser zicht hebben
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk berichtheeft een "je ne sais quoi" ...
benoemen. Zoiets kost tijd en geestelijke inspanning maar dat is de moeite waard (mijns inziens).Van waardering geniet ik.
Van kritiek leer ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk berichtHet zal het fotografisch inzicht verhogen als men zijn best doet het 'je ne sais quoi' te leren
benoemen. Zoiets kost tijd en geestelijke inspanning maar dat is de moeite waard (mijns inziens).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oNeX Bekijk berichtIk heb de Z/W versie het liefst
Maar ligt het nu aan mij of "vervagen" de fietsers naar de verkeerde kant? Het lijkt of ze achteruit rijden zo
Hij lijkt achterwaards te fietsen?mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk berichtHij lijkt achterwaards te fietsen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtExifs ontbreken, maar misschien komt dit door te flitsen op het 1ste gordijn??? 't Is maar een gok.
Was niet in HDR termen aan het denken he , bedankt voor de infomvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
hdr , met eerste foto op EV 0, tweede op -2 en de laatste op +2. Dit zal de beweging wel verklaren zeker ?
gr,
Comment
Comment