Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zot van A

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zot van A

't was zowat overal feest in antwerpen zaterdag.. graag jullie opmerkingen, suggesties, alvast bedankt....

Freedom of Speech

Re: Zot van A

het aangezicht is wat donker, het licht valt op de hoed, mss had de invulflits hier de oplossing kunnen bieden.

groetjes
    renske

Comment

wil je even feliciteren met je foto in HOF ! deze mag er ook wezen!
      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

ik mis precies toch wat scherpte?

Comment

Je neemt hier een vrij beperkt deel op in je foto, wat je goed recht is ... Voor mij persoonlijk zou ik dan graag wat meer scherpte op het gezicht zelf zien. Nu ligt die volgens mij meer op de hoed dan op de persoon in kwestie.
          Kan me ook volgen in wat voorgangers aangeven wat betreft " helderheid " van het gezicht.
          groeten,
          deka
          There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
            Je neemt hier een vrij beperkt deel op in je foto, wat je goed recht is ... Voor mij persoonlijk zou ik dan graag wat meer scherpte op het gezicht zelf zien. Nu ligt die volgens mij meer op de hoed dan op de persoon in kwestie.
            Kan me ook volgen in wat voorgangers aangeven wat betreft " helderheid " van het gezicht.
            groeten,
            deka
            Ik zou het niet beter kunnen zeggen...
            Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Ik zou ook liever wat scherpere " sproetjes" zien
              mvg Bruno D.G.
              Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Mooi er tussenuit geplukt ('t lijkt me ook een mooie dame) en de dame heeft iets te vertellen gezien haar besmeurd aangezicht, dus interessant spannend Het snoetje kon wel iets meer helderheid verdragen
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Working...
                X