Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Je neemt hier een vrij beperkt deel op in je foto, wat je goed recht is ... Voor mij persoonlijk zou ik dan graag wat meer scherpte op het gezicht zelf zien. Nu ligt die volgens mij meer op de hoed dan op de persoon in kwestie.
Kan me ook volgen in wat voorgangers aangeven wat betreft " helderheid " van het gezicht.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Je neemt hier een vrij beperkt deel op in je foto, wat je goed recht is ... Voor mij persoonlijk zou ik dan graag wat meer scherpte op het gezicht zelf zien. Nu ligt die volgens mij meer op de hoed dan op de persoon in kwestie.
Kan me ook volgen in wat voorgangers aangeven wat betreft " helderheid " van het gezicht.
groeten,
deka
Mooi er tussenuit geplukt ('t lijkt me ook een mooie dame) en de dame heeft iets te vertellen gezien haar besmeurd aangezicht, dus interessant spannend Het snoetje kon wel iets meer helderheid verdragen
Comment