't was zowat overal feest in antwerpen zaterdag.. graag jullie opmerkingen, suggesties, alvast bedankt....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zot van A
Collapse
X
-
-
Re: Zot van A
het aangezicht is wat donker, het licht valt op de hoed, mss had de invulflits hier de oplossing kunnen bieden.
groetjes
renske
-
Je neemt hier een vrij beperkt deel op in je foto, wat je goed recht is ... Voor mij persoonlijk zou ik dan graag wat meer scherpte op het gezicht zelf zien. Nu ligt die volgens mij meer op de hoed dan op de persoon in kwestie.
Kan me ook volgen in wat voorgangers aangeven wat betreft " helderheid " van het gezicht.
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk berichtJe neemt hier een vrij beperkt deel op in je foto, wat je goed recht is ... Voor mij persoonlijk zou ik dan graag wat meer scherpte op het gezicht zelf zien. Nu ligt die volgens mij meer op de hoed dan op de persoon in kwestie.
Kan me ook volgen in wat voorgangers aangeven wat betreft " helderheid " van het gezicht.
groeten,
deka
Comment
-
-
Mooi er tussenuit geplukt ('t lijkt me ook een mooie dame) en de dame heeft iets te vertellen gezien haar besmeurd aangezicht, dus interessant spannend Het snoetje kon wel iets meer helderheid verdragenKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
Comment