Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
yep,
maar nu snap ik het totaalbeeld van de serie niet meer,
ik dacht op een bepaald moment dat ik het door had...
Ik gok nog steeds op naschoolse kinderopvang of zo. Kindjes die graag en niet graag komen, verschillende leeftijden, wachten om afgehaald te worden,...
Ben echt benieuwd of ik er ver langs zit of niet
Ik gok nog steeds op naschoolse kinderopvang of zo. Kindjes die graag en niet graag komen, verschillende leeftijden, wachten om afgehaald te worden,...
en ik denk aan BLO of lichtelijk mentale retardatie
(om het een beetje flou te zeggen)
Deze opmerking is evenredig aan mijn bedenkingen, maar dat risico loop je met serie's
dit heeft verschillende redenen, ik ben vrij lang bezeig geweest bij het maken van deze reeks dus enerzijds is er de ervaring die in vier jaar behoorlijk gegroeid is, anderzijds is er de verandering van materiaal deze is nog genomen met mijn "oude" sony H50 een uit de cluiten gewassen compact toestel, de meeste andere zijn gemaakt met een nikon D90 met nikor 16-85 en de scherpste (zoals die dat ik morgen zal posten) zijn gemaakt met een 50mm 1.8 vandaar soms het verschil in kwaliteit
Benieuwd naar de ontknoping,deze foto bekoord mij minder in je reeks,hij is wel mooi,maar er is wat mee en kan er de vinger niet op leggen,misschien ligt het ook gewoon aan mij. Grtjes Francine
Ben hier zijdelings al een tijdje de 000reeks aan het volgen en aan het bekijken ...
'k Vraag me ook af wat het thema hier kan zijn.
In je reeks zitten heel knappe beelden, maar hier en daar dan ook eentje iets minder. Natuurlijk is het niet makkelijk om een reeks met allemaal toppers te maken.
Deze vind ik iets minder, misschien omdat we niet gewoon zijn dat armen de ogen bedekken ? Langs de andere kant straalt er toch wel vreugde van dit gezicht uit en dan was het misschien kiezen of delen bij deze ? Misschien was dit één van weinige keren dat je dit meisje aan het lachen kreeg ?
Je maakt me echt nieuwsgierig naar het thema.
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment