Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Intrigerende foto die de kijker meteen aan het werk zet. ik heb wel geen flauw idee wat het is waar ik hier naar kijk, ik zit gevangen in realiteit en fictie denk ik .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Intrigerende foto die de kijker meteen aan het werk zet. ik heb wel geen flauw idee wat het is waar ik hier naar kijk, ik zit gevangen in realiteit en fictie denk ik .
grtjs
Zo voel ik het ook aan maar vind het een krachtig beeld met mooie beeldvulling
Lange tijd je niet meer gezien deka, een leegte die terug wordt opgevuld
Steeds weer een genoegen om naar de foto's van jou te kijken, Deka
Wederom een prachtplaat waar je niet op uitgekeken raakt en zich afvraagt
naar wat je kijkt. Er is daar een woord voor, kunst!
Graag verlaat ik even de realiteit om met een paar stappen even in die wonderlijke wereld van fictie te vertoeven.
Maar 't is maar fictie dus bijf ik gevangen in de realiteit.
Heerlijk fantasierijk plaatje Deka .
Allen bedankt voor het kijken, om even te proberen deel uit te maken van de fictie, en het commentaar.
Ik help jullie uit jullie " lijden " zodat jullie meekunnen in de wereld van de fictie.
Je ziet een " opgeplooide " kermiswagen ... De vloer waarop de wagentjes rijden is opgeklapt, daarachter zie je één van de wagentjes die wacht om vrijgelaten te worden en gevuld te worden met kloppende kinderhartjes, tegen een geschilderde achterwand met retro wagen .... Treedt binnen in de fictiewereld en laat je je meevoeren naar je eigen kindertijd ...
groeten,
deka
There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment