Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natuur

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Natuur

Wel we zijn op bezoek bij onze zoon in Canada
    Eindelijk trekken we erop uit buiten een grote stad.
    Vandaag aangekomen in Haliburton, getrokken met zonnebril ( fout ), bijna geen gelukte foto's. Hier enkel die er nog doorkunnen

f5.6 - 1/400 - ISO 200 - Brpt 55mm

f5.6 - 1/600 - ISO 200 - Brpt 24mm
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Re: Natuur

Beetje groter posten. En de eerste is nogal druk. Veel van weinig. De tweede is beter.

Comment

de 2 de is nog te doen maar de eesrte is behoorlijk over belicht op de voorgrond.

tracht zulks te fotograferen bij een zachter licht ( ochtend of avond)

groetjes
      renske

Comment

meer rekening houden met de stand van de zon en een hoger (in getal) diafragma gebruiken.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
          Beetje groter posten. En de eerste is nogal druk. Veel van weinig. De tweede is beter.
          Heb net dezelfde mening. Zonnebril zal daar weinig aan veranderen
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

bedankt allemaal, vandaag nieuwe dag op naar de volgende.
            Ik moet ook rechtoe rechtaan trekken, hele kleine pc zonder toeters of bellen,dus zo posten.
            Maar is denk ik de beste leerschool nu hé.

En aan overbelichting is nooit veel goed te maken.
            Met zonnebril bedoel ik ( ik draag een correctiebril, en als ik op mijn schermpje kijk, als de foto getrokken is,is dat toch donkerder als met gewone bril hahahah )
            hopelijk zien jullie elke keer een beetje verbetering, bedankt allemaal
            mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
              ..........
              Ik moet ook rechtoe rechtaan trekken, hele kleine pc zonder toeters of bellen,dus zo posten.
              als je camerainstelling maar goed is.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bruno D.G. Bekijk bericht
                bedankt allemaal, vandaag nieuwe dag op naar de volgende.
                Maar is denk ik de beste leerschool nu hé.

En aan overbelichting is nooit veel goed te maken.
                Met zonnebril bedoel ik ( ik draag een correctiebril, en als ik op mijn schermpje kijk, als de foto getrokken is,is dat toch donkerder als met gewone bril hahahah )
                hopelijk zien jullie elke keer een beetje verbetering, bedankt allemaal
                Bedoelde niets negatiefs hoor "met die zonnebril" en inderdaad als je uw resultaat op dat kleine schermpje met een zonnebril bekijkt is dat realiteitsvervalsing wat je ziet.
                Recht uit het bakje plaatsen ? Zonder kleine correcties ? Afwachten !
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Bedoelde niets negatiefs hoor "met die zonnebril" en inderdaad als je uw resultaat op dat kleine schermpje met een zonnebril bekijkt is dat realiteitsvervalsing wat je ziet.
                  Recht uit het bakje plaatsen ? Zonder kleine correcties ? Afwachten !
                  Ben hier nog niet zo heel lang
                  Maar weet ondertussen dat hier niet veel negatievelingen zitten, de meesten willen iets positief bijbrengen, bedankt alvast
                  mvg Bruno D.G.

Comment

Working...
                  X