deka
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Gevangen in realiteit en fictie
Collapse
X
-
-
Re: Gevangen in realiteit en fictie
Intrigerende foto die de kijker meteen aan het werk zet. ik heb wel geen flauw idee wat het is waar ik hier naar kijk, ik zit gevangen in realiteit en fictie denk ik .
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk berichtIntrigerende foto die de kijker meteen aan het werk zet. ik heb wel geen flauw idee wat het is waar ik hier naar kijk, ik zit gevangen in realiteit en fictie denk ik .
grtjs
Lange tijd je niet meer gezien deka, een leegte die terug wordt opgevuldKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Steeds weer een genoegen om naar de foto's van jou te kijken, Deka
Wederom een prachtplaat waar je niet op uitgekeken raakt en zich afvraagt
naar wat je kijkt. Er is daar een woord voor, kunst!
groeten,
wistofusNikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605
Comment
-
ja, dat kan je idd kunst noemen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Edje C Bekijk berichtIntrigerende foto die de kijker meteen aan het werk zet. ik heb wel geen flauw idee wat het is waar ik hier naar kijk, ik zit gevangen in realiteit en fictie denk ik .
grtjs
Denk er ook zo over
Comment
-
Graag verlaat ik even de realiteit om met een paar stappen even in die wonderlijke wereld van fictie te vertoeven.
Maar 't is maar fictie dus bijf ik gevangen in de realiteit.
Heerlijk fantasierijk plaatje Deka .
Comment
-
en er zelf ook nof niet aan uit wat heet zou kunnen betekenen het houd je wel vast om er naar te kijken en verder vragen te stellen, heel mooi
Renée
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtIk heb er ook geen flauw idee van waarnaar ik kijk, maar de foto blijft intrigeren... Mooi!
Comment
-
-
Heel mooi hoor Deka,je doet het maar weer,prachtig en intrigerende plaat Grtjes FrancineZo veel mensen, zoveel meningen
Groetjes Francine
Comment
-
EdjeC, G.R., Nelita,Wistofus,noenkelMi,DimitriVdV ,delucce,NeirycnkRenée,B33tle,Palac,FrancineVerslu ys,BrunoD.G.,doudeke
Allen bedankt voor het kijken, om even te proberen deel uit te maken van de fictie, en het commentaar.
Ik help jullie uit jullie " lijden " zodat jullie meekunnen in de wereld van de fictie.
Je ziet een " opgeplooide " kermiswagen ... De vloer waarop de wagentjes rijden is opgeklapt, daarachter zie je één van de wagentjes die wacht om vrijgelaten te worden en gevuld te worden met kloppende kinderhartjes, tegen een geschilderde achterwand met retro wagen .... Treedt binnen in de fictiewereld en laat je je meevoeren naar je eigen kindertijd ...
groeten,
dekaThere is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )
Comment
Comment