Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Sien, de brancard staat er niet echt scherp op.
Ik zou wat perspectiefcorrectie doen zodat de muren niet meer scheef lopen.
Ik vermoed dat je ingeflistst hebt (exifs ontbreken): heb bedieningspaneel naast de lift is te fel, vind ik.
Ik moet Nelita hier in volgen, foto is onscherp en zw-w vind ik ook niet geslaagd. De foto mist ook sfeer, iets wat je in de eerste foto met de bank (zw-w) wel heel goed wist te brengen . Ik zou hier ook voor een lager camerastandpunt gegaan zijn.
Maar geen erg, op naar de volgende foto, er zullen er vast nog wel mooie volgen in deze reeks .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Nog even vergeten te vermelden: de eerste foto uit de reeks was een stuk beter dan deze. Dus: ik kijk ook uit naar de volgende! Waar is dit trouwens genomen? Ziet er een interessante plek uit...
Nog even vergeten te vermelden: de eerste foto uit de reeks was een stuk beter dan deze. Dus: ik kijk ook uit naar de volgende! Waar is dit trouwens genomen? Ziet er een interessante plek uit...
Wordt vanaf maandag ek afgebroken, is pracktisch achter mijn hoek.
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment