Bedankt om te komen kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ziekenhuisopnamen 2
Collapse
X
-
-
Re: ziekenhuisopnamen 2
Sien, de brancard staat er niet echt scherp op.
Ik zou wat perspectiefcorrectie doen zodat de muren niet meer scheef lopen.
Ik vermoed dat je ingeflistst hebt (exifs ontbreken): heb bedieningspaneel naast de lift is te fel, vind ik.
Comment
-
Ik moet Nelita hier in volgen, foto is onscherp en zw-w vind ik ook niet geslaagd. De foto mist ook sfeer, iets wat je in de eerste foto met de bank (zw-w) wel heel goed wist te brengen . Ik zou hier ook voor een lager camerastandpunt gegaan zijn.
Maar geen erg, op naar de volgende foto, er zullen er vast nog wel mooie volgen in deze reeks .
grtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
Nog even vergeten te vermelden: de eerste foto uit de reeks was een stuk beter dan deze. Dus: ik kijk ook uit naar de volgende! Waar is dit trouwens genomen? Ziet er een interessante plek uit...
Comment
-
'k ga mee met de vorige opmerkingen,
maar ik vind het wel een mooie compo!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk berichtNog even vergeten te vermelden: de eerste foto uit de reeks was een stuk beter dan deze. Dus: ik kijk ook uit naar de volgende! Waar is dit trouwens genomen? Ziet er een interessante plek uit...vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
-
Spijtig dat ik de voorgangers moet bijtreden, zeker wat de zw-wit omzettin betreft
geflits met popp-up???
groetjes
Renée
Comment
Comment