Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hondenportret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hondenportret

Ik heb iets met uw foto's. Vind ze vrijwel altijd van persoonlijkheid getuigen. Ook deze
    weer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
      Ik heb iets met uw foto's. Vind ze vrijwel altijd van persoonlijkheid getuigen. Ook deze
      weer.
      bedankt voor je leuke reactie & wat bedoel je juist met persoonlijkheid getuigen?

Groetjes Nathalie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noenkelMi Bekijk bericht
        idd die oortjes storen niet,
        z'n "denkende" blik primeert hier
        Bedankt

groetjes Nathalie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBossche Bekijk bericht
          bedankt voor je leuke reactie & wat bedoel je juist
          met persoonlijkheid getuigen?
          Ik denk daarbij aan een eigen stijl. Iets waaraan ik u foto's herken, zelfs zonder eerst op
          de naam gelet te hebben. Wat ik vrijwel nooit doe. Uw foto's hebben iets, -hoe zal ik het
          omschrijven- compact en tegelijkertijd close alsof u zo dicht mogelijk uw onderwerp wilt
          benaderen, terwijl het er toch vaak heel naturel uitziet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
            Ik denk daarbij aan een eigen stijl. Iets waaraan ik u foto's herken, zelfs zonder eerst op
            de naam gelet te hebben. Wat ik vrijwel nooit doe. Uw foto's hebben iets, -hoe zal ik het
            omschrijven- compact en tegelijkertijd close alsof u zo dicht mogelijk uw onderwerp wilt
            benaderen, terwijl het er toch vaak heel naturel uitziet.
            Ah ja, ik denk wel dat het de bedoeling is van iedereen om gaande weg een eigen stijl te creëren eh. Ik moet nog heel veel leren maar vind persoonlijk wel dat ik vorderingen maak & stilletjes aan mijn eigen stijl ontdek

Comment

doet me denken aan een oude boer van een straat verder die tegen 5km per uur ront tuft met zijn nog oudere tractor en steeds vergezeld is door zijn hondje van het zelfde ras als deze hier en die met de zelfde blik de wereld aanschouwd.

groetjes
              renske

Comment

Mooie foto. Er zijn voor- en tegenstanders van die 'afwezige' oortjes, ik zie ook liever een kopje met oortjes, maar dat is louter persoonlijk.
                Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bleuspics Bekijk bericht
                  doet me denken aan een oude boer van een straat verder die tegen 5km per uur ront tuft met zijn nog oudere tractor en steeds vergezeld is door zijn hondje van het zelfde ras als deze hier en die met de zelfde blik de wereld aanschouwd.

groetjes
                  renske
                  Meestal is dat een jack russel eh die bij de boer meegaat, dit is een fox maar lijkt wel heel erg op die hondjes, alleen is een fox een beetje groter.
                  Groetjes Nathalie

Comment

Working...
                  X