Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdBosscheBekijk bericht
bedankt voor je leuke reactie & wat bedoel je juist
met persoonlijkheid getuigen?
Ik denk daarbij aan een eigen stijl. Iets waaraan ik u foto's herken, zelfs zonder eerst op
de naam gelet te hebben. Wat ik vrijwel nooit doe. Uw foto's hebben iets, -hoe zal ik het
omschrijven- compact en tegelijkertijd close alsof u zo dicht mogelijk uw onderwerp wilt
benaderen, terwijl het er toch vaak heel naturel uitziet.
Ik denk daarbij aan een eigen stijl. Iets waaraan ik u foto's herken, zelfs zonder eerst op
de naam gelet te hebben. Wat ik vrijwel nooit doe. Uw foto's hebben iets, -hoe zal ik het
omschrijven- compact en tegelijkertijd close alsof u zo dicht mogelijk uw onderwerp wilt
benaderen, terwijl het er toch vaak heel naturel uitziet.
Ah ja, ik denk wel dat het de bedoeling is van iedereen om gaande weg een eigen stijl te creëren eh. Ik moet nog heel veel leren maar vind persoonlijk wel dat ik vorderingen maak & stilletjes aan mijn eigen stijl ontdek
doet me denken aan een oude boer van een straat verder die tegen 5km per uur ront tuft met zijn nog oudere tractor en steeds vergezeld is door zijn hondje van het zelfde ras als deze hier en die met de zelfde blik de wereld aanschouwd.
Mooie foto. Er zijn voor- en tegenstanders van die 'afwezige' oortjes, ik zie ook liever een kopje met oortjes, maar dat is louter persoonlijk.
Groetjes
doet me denken aan een oude boer van een straat verder die tegen 5km per uur ront tuft met zijn nog oudere tractor en steeds vergezeld is door zijn hondje van het zelfde ras als deze hier en die met de zelfde blik de wereld aanschouwd.
groetjes
renske
Meestal is dat een jack russel eh die bij de boer meegaat, dit is een fox maar lijkt wel heel erg op die hondjes, alleen is een fox een beetje groter.
Groetjes Nathalie
Comment