Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie blik, mooi detail in de vacht en ondanks je relatief korte sluitertijd (zeker gezien je brandpuntafstand) toch vrij scherp.
Oortjes er niet helemaal op stoort me hier niet omwille van de intense blik en de uitsnede.
Mooie blik, mooi detail in de vacht en ondanks je relatief korte sluitertijd (zeker gezien je brandpuntafstand) toch vrij scherp.
Oortjes er niet helemaal op stoort me hier niet omwille van de intense blik en de uitsnede.
Ik volg Boutje, leuke foto van een leuk hondje , mist een beetje ruimte boven het hoofdje. Maak volgende keer hier ook gebruik van de beschikbare 900 pixels, komt je foto's alleen maar ten goede .
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Ik volg Boutje, leuke foto van een leuk hondje , mist een beetje ruimte boven het hoofdje. Maak volgende keer hier ook gebruik van de beschikbare 900 pixels, komt je foto's alleen maar ten goede .
grtjs
Dat was de bedoeling dat deze 900 pixels was dus sorry
Voor mij ook een mooie foto, van mij mochten de oortjes er wel opgestaan hebben maar dat is een persoonlijke keuze en daarin is natuurlijk iedereen vrij
Groetjes,
Benny
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Voor mij ook een mooie foto, van mij mochten de oortjes er wel opgestaan hebben maar dat is een persoonlijke keuze en daarin is natuurlijk iedereen vrij
Oorspronkelijk geplaatst door longtallbennyBekijk bericht
Groetjes,
Benny
Ik hou meer van strakkere foto's vandaar dat ik in de oortjes heb gesneden, maar ik kan mij voorstellen dat mensen ze liever op de foto hadden
Comment