Mijn eerste thema, bedankt voor het kijken en uw reactie.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Glam It
Collapse
X
-
-
Re: Glam It
neen, ik zie het wel zitten
thema en zo
't mag een beetje druk zijn,
na nog eens gekeken te hebben: een andere dekbedovertrek mocht wel
alhoewel (ja, nog een keer gekeken): 't geeft iets dat bloemetjesding
Comment
-
Ambitie. Dat straalt deze foto voor me uit. En de wil om er voor te gaan. Maar ja, de
dromen van een jong meisje is de chocotof voor heertjes die graag snoepen. Ik weet
niet of de foto dit aan de kaak stelt, of hier de draak mee steekt, of gretig meedoet
aan dit festijn.
Comment
-
Ik zag deze foto en dacht, "wow! dit in de beginnershoek?"
En direct daarna dacht ik "spijtig van die bruine kussens wel..."
Verder is de perfect egale belichting zeker goed voor deze foto, maar dan is het wel jammer van die paar heldere plekjes van de zon(?)
Moest je model zin hebben, dan zou ik 'm zeker nog eens over doen als ik jou was. Heel knappe foto voor de rest
Comment
-
akkoord met xippix : de bruine kussens zijn er te veel aan.Maar voor de rest mag de "drukte" op de voorgrond wel....het hoort bij de glamour
gr,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xippix Bekijk berichtIk zag deze foto en dacht, "wow! dit in de beginnershoek?"
En direct daarna dacht ik "spijtig van die bruine kussens wel..."
Verder is de perfect egale belichting zeker goed voor deze foto, maar dan is het wel jammer van die paar heldere plekjes van de zon(?)
Moest je model zin hebben, dan zou ik 'm zeker nog eens over doen als ik jou was. Heel knappe foto voor de rest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Medussa Bekijk berichtakkoord met xippix : de bruine kussens zijn er te veel aan.Maar voor de rest mag de "drukte" op de voorgrond wel....het hoort bij de glamour
gr,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtAmbitie. Dat straalt deze foto voor me uit. En de wil om er voor te gaan. Maar ja, de
dromen van een jong meisje is de chocotof voor heertjes die graag snoepen. Ik weet
niet of de foto dit aan de kaak stelt, of hier de draak mee steekt, of gretig meedoet
aan dit festijn.
Comment
-
Voor mij echt te veel op de foto, boekjes, krulspelden, verschillende kussens, ik word er lichtjes dol van. Ook de pose van je model snap ik niet samen met het boekje.
Technisch ok, maar inhoudelijk voor mij niet. En toch weet ik dat jij beter kan inhoudelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk berichtVoor mij echt te veel op de foto, boekjes, krulspelden, verschillende kussens, ik word er lichtjes dol van. Ook de pose van je model snap ik niet samen met het boekje.
Technisch ok, maar inhoudelijk voor mij niet. En toch weet ik dat jij beter kan inhoudelijk.
ik zal er de volgende keer rekening mee houden
Comment
-
Comment