Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
heel drukke foto voor mij...
misschien teveel boekskes, maar vooral deken en kussens nemen teveel aandacht denk ik (een witte laken zonder tekening misschien?)
licht is ok maar blik van model is niet echt glamour...
wel een leuke thema...
neen, ik zie het wel zitten
thema en zo
't mag een beetje druk zijn,
na nog eens gekeken te hebben: een andere dekbedovertrek mocht wel
alhoewel (ja, nog een keer gekeken): 't geeft iets dat bloemetjesding
Ambitie. Dat straalt deze foto voor me uit. En de wil om er voor te gaan. Maar ja, de
dromen van een jong meisje is de chocotof voor heertjes die graag snoepen. Ik weet
niet of de foto dit aan de kaak stelt, of hier de draak mee steekt, of gretig meedoet
aan dit festijn.
Ambitie. Dat straalt deze foto voor me uit. En de wil om er voor te gaan. Maar ja, de
dromen van een jong meisje is de chocotof voor heertjes die graag snoepen. Ik weet
niet of de foto dit aan de kaak stelt, of hier de draak mee steekt, of gretig meedoet
aan dit festijn.
Voor mij echt te veel op de foto, boekjes, krulspelden, verschillende kussens, ik word er lichtjes dol van. Ook de pose van je model snap ik niet samen met het boekje.
Technisch ok, maar inhoudelijk voor mij niet. En toch weet ik dat jij beter kan inhoudelijk.
Voor mij echt te veel op de foto, boekjes, krulspelden, verschillende kussens, ik word er lichtjes dol van. Ook de pose van je model snap ik niet samen met het boekje.
Technisch ok, maar inhoudelijk voor mij niet. En toch weet ik dat jij beter kan inhoudelijk.
Hoi Tini, bedankt voor uw reactie
ik zal er de volgende keer rekening mee houden
Comment