Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vergane glorie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vergane glorie

Wie heeft dit nog gekend

f10 - 1/200 - ISO-200 - Brp. 18mm
    mvg Bruno D.G.
    Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Re: Vergane glorie

Ook in Doel probereren te tanken zie ik, bij mij kwam er verleden jaar ook al niets meer uit , ik heb wel heimwee naar de prijzen van toen.
    Wat betreft de foto, rechterbovenhoek is wat uitgebrand, verder wel een leuke foto.

grtjs
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Hoe is die eigenlijk in kleur? (puur nieuwsgierigheid, deze is ook best ok, hoor)
      oefenen = leren
      Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

Comment

Mooie contrasten, goed standpunt...

mooi van iets banaals toch iets mooi gemaakt

hoewel ik moet zeggen dat de planten rechtsachter vrij uitgebrand lijken.
        Groetjes,
        Tim

Comment

Ik vind het wel een leuke foto! Goed contrast, maar persoonlijk had ik iets meer door de knieen gegaan denk ik. Zodat je wat op de hoogte van de bakjes komt
          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door laatbloeier Bekijk bericht
            Hoe is die eigenlijk in kleur? (puur nieuwsgierigheid, deze is ook best ok, hoor)
            Op aanvraag de kleuren versie, zonder bewerking enkel crop

mvg Bruno D.G.
            Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"

Comment

Inzake expressie ga ik voor zwart/wit omdat het thema beter naar voor komt en niet verloren loopt in de kleuren. De achtergrond rechts is inderdaad wat je uitgebrand zou kunnen noemen doch het veroorzaakt een mooie diepte in de opname, dus...
              Zwart-wit
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Bedankt voor de reactie's, en ja ik ga ook voor Z/W daarom in eerste instantie in Z/W geplaatst.
                mvg Bruno D.G.

Comment

Ik zou boven een hap weghalen. Geeft geen informatie meer aan het door jou aangesneden
                  thema van Vergane Glorie, en dan wordt het nog iets intenser, zoals het een Vergane Glo-
                  rie betaamt.

Comment

Schitterende z/w foto!

Een van de komende weken moet k toch ook 's naar Doel... Staat al lang op m'n verlanglijst om te gaan bezoeken.
                    Nikon D7200 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 35mm f1.8 - Sigma 17-70 f2.8-f4 - Nikkor 70-210 - 2x Nikon SB700

Comment

ja ik ken deze nog
                      da is echt wel lang geleden...
                      zalige om deze dingen nog eesn te zien
                      een pessimist is een optimist met ervaring.
                      Pentax K-5 en een beetje glas (door gegeven aan mijn dochter Lien)
                      Pentax k-3II en nog meer glas

Comment

Working...
                      X