Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ook in Doel probereren te tanken zie ik, bij mij kwam er verleden jaar ook al niets meer uit , ik heb wel heimwee naar de prijzen van toen.
Wat betreft de foto, rechterbovenhoek is wat uitgebrand, verder wel een leuke foto.
grtjs
Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Ik vind het wel een leuke foto! Goed contrast, maar persoonlijk had ik iets meer door de knieen gegaan denk ik. Zodat je wat op de hoogte van de bakjes komt
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Inzake expressie ga ik voor zwart/wit omdat het thema beter naar voor komt en niet verloren loopt in de kleuren. De achtergrond rechts is inderdaad wat je uitgebrand zou kunnen noemen doch het veroorzaakt een mooie diepte in de opname, dus...
Zwart-wit
Ik zou boven een hap weghalen. Geeft geen informatie meer aan het door jou aangesneden
thema van Vergane Glorie, en dan wordt het nog iets intenser, zoals het een Vergane Glo-
rie betaamt.
Comment