Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mis een beetje sprankel. De sprankel van zo'n verse spruit en vers geluk. Was de foto niet
mooi in kleur?
kindjes zie ik ook veel liever in kleur hoor, maar dit was buiten getrokken en gaf een kleuren-soep waardoor de interactie vader-zoon wat verloren ging (jammer genoeg...)
is mogelijk... ik ken vooral de partner en kan me hen perfect op zo'n festival voorstellen...
qua omzetting heb ik al groot contrast toegepast, maar anderzijds moest ik opletten omdat het wit van de baby anders té wit zou overkomen. Maar ik volg dat er meer grijswaarden inzitten dan ikzelf zou willen. Waarschijnlijk gebrek aan schuiverkes-ervaring, maar ik leer met elke foto nog bij. (Tenzij iemand graag tips geeft voor een mooiere zw-w omzetting?)
Knap intens moment heb je hier vastgelegd
Omzetting moet je zo wat voor je eigen uitmaken t is jouw foto.
Voorstellen kun je altijd nog in overweging brengen en vergelijken.
Comment