Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
Dat is toch gewoon op te lossen met een perspectief correctie? Of heb ik dit verkeerd voor?
Inderdaad horizon recht met lenscorrectie en gebouw rechtzetten met schuintrekken door verplaatsen van middelpunt naar plaatst waar rechttreken moet beginnen
Renée
Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck RenéeBekijk bericht
Inderdaad horizon recht met lenscorrectie en gebouw rechtzetten met schuintrekken door verplaatsen van middelpunt naar plaatst waar rechttreken moet beginnen
Renée
Aanpassingen zijn gebeurd, vind zelf dat er toch wat van de sfeer verloren gaat..
Als dit resultaat is wat jullie voor ogen hadden, wat denk je er nu van?
Aanpassingen zijn gebeurd, vind zelf dat er toch wat van de sfeer verloren gaat..
Als dit resultaat is wat jullie voor ogen hadden, wat denk je er nu van?
Dat waren de bewerkingen die ik heb voorgesteld en door u dus ook zijn uitgevoerd, of de foto er werkelijk zoveel beter uitziet heb ik ook mijn twijfels, het verliest inderdaad een stuk van de sfeer zoals je zelf hebt opgemerkt,
Sorry u kiest zelf maar waar u het meest van houd vergeet niet dat het uw foto is en u altijd de juiste keuze maakt voor uzelf
Renée
Comment