Niet slecht hoor! Maar er is helaas niets scherp op deze foto. Bij zo'n panning vind ik het mooier als het onderwerp (de mensen in de koets bv) er scherp op staan.
Canon EOS 550D + EF-S 18-55mm IS + EF-S 55-250mm IS + EF 50mm f/1.8 MKII + Metz Mecablitz 58 AF-1 en Panasonic Lumix DMC-TZ5 compactje
Niet slecht hoor! Maar er is helaas niets scherp op deze foto. Bij zo'n panning vind ik het mooier als het onderwerp (de mensen in de koets bv) er scherp op staan.
Dat vind ik ook, maar dat is helaas niet makkelijk...
1/30s en panning is onhaalbaar om je bewegend voorwerp scherp te krijgen
vanaf 1/60 en eventueel een actieve beeldstabilisatie zal al beter effect hebben
maar uitgezonderd die onscherpte vind ik het wel een goeie foto hoor; die 2 mensjes zij n redelijk scherp
hij rijdt snel het beeld uit, ook de plaatsing van de camera is goed
Allemaal bedankt voor de reacties. Op het schermpje van de laptop bleek de foto scherp te zijn nu ik deze zie op een groter scherm .Idd dat pannen. Oefenen, oefenen en blijven oefenen.
Ik vind dat dit beeld heel mooi weergeeft hoe gevaarlijk die koetsen zijn in Brugge. Ben al
meermaals in de Rijen moeten duiken om er weer één te ontwijken. Maar ja, ze horen er
bij met hun gedaver en toeristen en paardengevoeg, zoals de duivel bij de hel.
Comment