een goed portret.
mooi zijdelings belicht, natuurgetrouw van kleur.
jammer van de egaal zwarte achtergrond (ik vermoed PhotoShop), nu lijkt het kindje in de foto geplakt.
Een reeks van allemaal guitige snoeten en die hebben allemaal hun eigen verhaal. Zo zie ik het althans en vind dit best boeiend. Deze mag er zeker ook bij
Een reeks van allemaal guitige snoeten en die hebben allemaal hun eigen verhaal. Zo zie ik het althans en vind dit best boeiend. Deze mag er zeker ook bij
Het thema is duidelijk. Het zijn je gijzelaars. Vandaar ook die nummering. En wij moeten
de schoon foto's kiezen, die jij dan naar de aanverwanten stuurt. Ook een manier op met
fotografie een dik belegde boterham te verdienen. En aan hun gelaatjes te zien, zie ik dat
je hun ook geen kwaad doet. Doe dus maar verder. Gijsel er maar op los.
' k moet zeggen dat ik telkens wanneer ik een nieuw getal zie dat begint met veel nullen, ik vol verwachting de topic open
en die stelt me zelden teleur
hier ook weer een mooie, mèt zwarte achtergrond
en
weeral guitig kijkend
Het thema is duidelijk. Het zijn je gijzelaars. Vandaar ook die nummering. En wij moeten
de schoon foto's kiezen, die jij dan naar de aanverwanten stuurt. Ook een manier op met
fotografie een dik belegde boterham te verdienen. En aan hun gelaatjes te zien, zie ik dat
je hun ook geen kwaad doet. Doe dus maar verder. Gijsel er maar op los.
jep maar dit is maar een deel van het verhaal dat ik hier aan het brengen ben,
maar zoals ik reeds zij de cirkel is pas rond bij de laaste van de reeks
een goed portret.
mooi zijdelings belicht, natuurgetrouw van kleur.
jammer van de egaal zwarte achtergrond (ik vermoed PhotoShop), nu lijkt het kindje in de foto geplakt.
Heb zo mijn twijfels of er PS werd gebruikt indien wel dan is er wel heel goed gesellcteerrd, in ieder geval ook voor mij weer een mooie hoor.
Renée
Comment