Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

000009

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 000009

de reeks gaat verder hopelijk kan ik jullie bijven boeien tot het einde, pas dan is de cirkel rond.

groetjes
    renske

Re: 000009

een goed portret.
    mooi zijdelings belicht, natuurgetrouw van kleur.
    jammer van de egaal zwarte achtergrond (ik vermoed PhotoShop), nu lijkt het kindje in de foto geplakt.

Comment

Ondanks de achtergrond, toch een stuk beter dan je vorige. Niet alleen scherper, maar ook
      expressiever. Mooi.

Comment

Deze vind ik persoonlijk een van de mindere uit de reeks,expressief dat wel,maar er schort iets aan en ik kan niet zeggen wat.Grtjes Francine
        Zo veel mensen, zoveel meningen
        Groetjes Francine

Comment

Een reeks van allemaal guitige snoeten en die hebben allemaal hun eigen verhaal. Zo zie ik het althans en vind dit best boeiend. Deze mag er zeker ook bij
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            Een reeks van allemaal guitige snoeten en die hebben allemaal hun eigen verhaal. Zo zie ik het althans en vind dit best boeiend. Deze mag er zeker ook bij
            Volledig mee akkoord

Comment

Het thema is duidelijk. Het zijn je gijzelaars. Vandaar ook die nummering. En wij moeten
              de schoon foto's kiezen, die jij dan naar de aanverwanten stuurt. Ook een manier op met
              fotografie een dik belegde boterham te verdienen. En aan hun gelaatjes te zien, zie ik dat
              je hun ook geen kwaad doet. Doe dus maar verder. Gijsel er maar op los.

Comment

die nummers getatoueerd?

' k moet zeggen dat ik telkens wanneer ik een nieuw getal zie dat begint met veel nullen, ik vol verwachting de topic open
                en die stelt me zelden teleur
                hier ook weer een mooie, mèt zwarte achtergrond
                en
                weeral guitig kijkend
                ik probeer...
                mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Opnieuw een hele mooie foto! De blik heb je mooi weten vast te leggen!
                  Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Ik denk dat de naschoolse opvang gestalked wordt, maar doe vooral rustig verder .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Het thema is duidelijk. Het zijn je gijzelaars. Vandaar ook die nummering. En wij moeten
                      de schoon foto's kiezen, die jij dan naar de aanverwanten stuurt. Ook een manier op met
                      fotografie een dik belegde boterham te verdienen. En aan hun gelaatjes te zien, zie ik dat
                      je hun ook geen kwaad doet. Doe dus maar verder. Gijsel er maar op los.

Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                      jep maar dit is maar een deel van het verhaal dat ik hier aan het brengen ben,
                      maar zoals ik reeds zij de cirkel is pas rond bij de laaste van de reeks

groetjes
                      renske

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
                        een goed portret.
                        mooi zijdelings belicht, natuurgetrouw van kleur.
                        jammer van de egaal zwarte achtergrond (ik vermoed PhotoShop), nu lijkt het kindje in de foto geplakt.
                        Heb zo mijn twijfels of er PS werd gebruikt indien wel dan is er wel heel goed gesellcteerrd, in ieder geval ook voor mij weer een mooie hoor.
                        Renée

Comment

dat is weer een knappe !!!!
                          vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Neirynck Renée Bekijk bericht
                            Heb zo mijn twijfels of er PS werd gebruikt indien wel dan is er wel heel goed gesellcteerrd, in ieder geval ook voor mij weer een mooie hoor.
                            Renée
                            hier is duidelijk ps gebruikt, dit kan je zien aan de ietswat wazige rand rond het jongentje.
                            inderdaad zeer knappe foto!

Comment

idd wat ps gebruikt.

allen hertelijk bedankt voor het reageren.

groetjes
                              renske

Comment

Working...
                              X