Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amerikaans kerkhof

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Amerikaans kerkhof

Zeer klare en zuivere opname met mooie kleuren die je een overzicht geven van een park waarin je toetreedt Is dit de ingang van het kerkhof ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

je hebt er een andere foto op gezet????
      ik probeer...
      mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Ik zie geen Amerikaans kerkhof, maar wel zee...
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

Comment

Toch goed gedaan!

Je moet ook eens gaan kijken naar de kleinere amerikaanse kerkhoven in België, dat ziet er net hetzelfde uit, maar dan in het klein :-). Die manier waarop die bomen gesnoeid zijn dat herken je meteen.
          Website: http://vvbelleg.jalbum.net/

Comment

Terwijl die helden, die mannen, maar eigenlijk kinderen nog, in complete chaos en oor-
            verdovend door miljoenen granaten uit elkaar werden gereten terwijl ze hun vermoeide
            lijf door de modder sleepten en huilend op hun mamma riepen en tot God baden om iets
            van die misselijk- en gekmakende angst weg te nemen, en misschien droomden van een
            meisje thuis, en misschien droomden van kindjes, liggen ze hier keurig verborgen in het
            groen, netjes in onberispelijke rijen eeuwig te rusten. Ter meerdere eer en glorie of om
            ons diets te maken dat het om een schone, goede zaak ging?
            Maar voor hen die zich daar zorgen over maken: ze liggen zij aan zij, zeer symmetrisch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
              Terwijl die helden, die mannen, maar eigenlijk kinderen nog, in complete chaos en oor-
              verdovend door miljoenen granaten uit elkaar werden gereten terwijl ze hun vermoeide
              lijf door de modder sleepten en huilend op hun mamma riepen en tot God baden om iets
              van die misselijk- en gekmakende angst weg te nemen, en misschien droomden van een
              meisje thuis, en misschien droomden van kindjes, liggen ze hier keurig verborgen in het
              groen, netjes in onberispelijke rijen eeuwig te rusten. Ter meerdere eer en glorie of om
              ons diets te maken dat het om een schone, goede zaak ging?
              Maar voor hen die zich daar zorgen over maken: ze liggen zij aan zij, zeer symmetrisch.
              Doudeke ik zit dit net te lezen en ik moet zeggen wat ben jij een goed mens
              Huilen kan ik om dit schrijven zo mooi uitgelegd .
              Het is een foto om bij stil te staan en dan de uitleg te lezen die jij er bij hebt gegeven
              Dank je wel .
              Pimpeltje
              Ik fotografeer met mijn gevoel ,zo bereik ik ook mijn doel.
              Pimpel

Comment

Inderdaad, een foto met een verhaal om eventjes bij stil te staan,zoals Doudeke er ons op een heel mooie literaire manier op wijst
                Bovendien een heel mooie foto met heel intense kleuren. Grtjes Francine
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

Comment

Indrukwekkende plek, ben er vorige zomer ook geweest en heb ongeveer dezelfde opname gemaakt aldaar. Dit is een hele mooie foto , ik hoor de bel opnieuw luiden achter me bij het zien van dit beeld.

grtjs
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brombeer Bekijk bericht
                    Is het dit waar over gevallen wordt ?
                    En ik dacht dat ik ne moeilijke was

Groetjes
                    Marc
                    neen, waar ik een opmerkingske over wilde maken was gewoon het feit dat het water linksonderaan al in de hoek begint, en rechts onderaan niet.
                    'k Had dat waarschijnlijk nóg mooier gevonden
                    ik probeer...
                    mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Leuk beeld symmetrie zit niet 100% juist. probeer eens uw horizon op 1/3e of op 2/3 te leggen anders staat die zo in het midden. Moet niet hoor maar maakt de compo interessanter
                      - Frederik Herregods Photography -
                      Ckeck out the blog:: Toolbag:: Flash is the new sexy (Not so safe for work)

Comment

Working...
                      X