Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bloementuin - Finca Magdalena

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bloementuin - Finca Magdalena

Recht uit de camera.

Finca Magdalena - Isla de Ometepe - Nicaragua

Wat vinden jullie hiervan?

Dries
    My Instagram

Re: Bloementuin - Finca Magdalena

Ik vind het een hele mooie vooral de kleuren en DOF spreken mij aan, maar van mij mag hij iets groter gepost worden.
    grtjs Anke

Comment

Heel mooi van dof,maar vind je scherpstelvlak wel heel klein,ben een muggenzifter hoor,maar ik had persoonlijk toch liever iets meer scherpte op de bloem gezien.Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
        Heel mooi van dof,maar vind je scherpstelvlak wel heel klein,ben een muggenzifter hoor,maar ik had persoonlijk toch liever iets meer scherpte op de bloem gezien.Grtjes Francine
        enkel twee kleine bloemkes scherp de rest is al BG vind dit ookk wel spijtig dat er niet meer scherp zijn, wel heel mooie kleuren en deze die scherp zijn zijn heel scherp
        Renée

Comment

Bedankt voor de reacties.

@Ankie: Ik weet dat ik groter mag, maar mijn foto wordt direct gelinkt vanuit Flickr en daar kan ik geen 900px selecteren.

@Francine en Renée: Achteraf heb ik dat ook gezien. Heb de foto ook nog getrokken met f16, maar spijtig genoeg niets ertussen. Trial and error.
          My Instagram

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Driesf Bekijk bericht
            Bedankt voor de reacties.

@Ankie: Ik weet dat ik groter mag, maar mijn foto wordt direct gelinkt vanuit Flickr en daar kan ik geen 900px selecteren.

@Francine en Renée: Achteraf heb ik dat ook gezien. Heb de foto ook nog getrokken met f16, maar spijtig genoeg niets ertussen. Trial and error.
            Ja dat overkomt ons allemaal wel eens,geen nood,de beste foto moet altijd nog gemaakt worden,da's juist het boeiende eraan,het blijft een uitdaging.Grtjes Francine
            Zo veel mensen, zoveel meningen
            Groetjes Francine

Comment

d'r kan inderdaad iets van gemaakt worden
              (nu moet ik nog bloemetjes proberen )
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
              X