Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Heel mooi van dof,maar vind je scherpstelvlak wel heel klein,ben een muggenzifter hoor,maar ik had persoonlijk toch liever iets meer scherpte op de bloem gezien.Grtjes Francine
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Heel mooi van dof,maar vind je scherpstelvlak wel heel klein,ben een muggenzifter hoor,maar ik had persoonlijk toch liever iets meer scherpte op de bloem gezien.Grtjes Francine
enkel twee kleine bloemkes scherp de rest is al BG vind dit ookk wel spijtig dat er niet meer scherp zijn, wel heel mooie kleuren en deze die scherp zijn zijn heel scherp
Renée
@Ankie: Ik weet dat ik groter mag, maar mijn foto wordt direct gelinkt vanuit Flickr en daar kan ik geen 900px selecteren.
@Francine en Renée: Achteraf heb ik dat ook gezien. Heb de foto ook nog getrokken met f16, maar spijtig genoeg niets ertussen. Trial and error.
Ja dat overkomt ons allemaal wel eens,geen nood,de beste foto moet altijd nog gemaakt worden,da's juist het boeiende eraan,het blijft een uitdaging.Grtjes Francine
Comment