Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Some to get started

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Some to get started

Hello Iedereen,

Een nieuwe poging om even jullie mening te horen over mijn "werk" - of liever geflirt met fotografie...

Misschien wat veel om te beginnen, maar ik weet gewoon niet wat kiezen...wat goed of slecht is.

Zoals eerder vermeld heb ik geen opleiding of cursus gevolgd en is dit dus gewoon het gevolg van experimenteren - ik heb dus buiten vrienden geen écht pro-oog om mijn shots te beoordelen - ga dus gerust jullie gang...

Last edited by object; 13 juni 2011, 21:51.

Re: Some to get started

Om te beginnen lees je best even de forumregels: max. 3 foto's per dag, langste zijde max. 900 pixels...
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door laatbloeier Bekijk bericht
      Om te beginnen lees je best even de forumregels: max. 3 foto's per dag, langste zijde max. 900 pixels...
      Bedankt me daar zo vriendelijk en warm aan te doen herinneren...voel me hier direct thuis...dat was je bedoeling?

Heb het even aangepast - ik zit op duizend en een fora - ik kan niet van alle de regels compleet lezen...sorry daarvoor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door object Bekijk bericht
        Bedankt me daar zo vriendelijk en warm aan te doen herinneren...voel me hier direct thuis...dat was je bedoeling?

Heb het even aangepast - ik zit op duizend en een fora - ik kan niet van alle de regels compleet lezen...sorry daarvoor...

Het spijt me, maar die regels zijn er nu eenmaal, en ze zullen er vast wel om een reden zijn. Ik weet niet goed hoe ik dat 'warmer' kan aanbrengen. Het gebeurt wel eens dat men ook gewoonweg de link naar die regels plaatst.
        Foto's: zien er voor mij wel tof uit, alleen komen de voeten op de eerste foto nogal groot op mij over.
        oefenen = leren
        Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door object Bekijk bericht
          Dat moet je even negeren, ik zit hier ook nog niet zo lang en had dezelfde indruk.
          'k Ben ook op ettelijke fora geregistreerd en deed ook geen moeite om de regels te lezen.
          Ondertussen heb ik dat wel gedaan.

Als je verkeerd post dan weten ze dat je de regels niet hebt gelezen en maken ze er meestal niet teveel woorden aan vuil, maar als je wat moeite doet is het het echt wel waard, hier zitten fantastische mensen.

Soit, over je foto's;
          Da ziet er heel goed uit, je mist enkel nog een beetje 'oempf'
          (wat goed gebruikte vignettering, een leuke reflectie, creatief gebruik van licht)
          Maar het gaat absoluut de goede kant opgaan.

De eerste krijgt mijn voorkeur.
          500PX - Twitter - Flickr - Facebook - Website (wordt aan gewerkt)

Comment

hmmm, heb die foto met die voeten al eens gezien deze week (op je eigen site? kweetniemeer)

de voeten vind ik goed, maar zou ze niet echt in het midden geplaatst hebben
            (de schuine horizon is leuk)
            het meisje zou ik een iets lager standpunt genomen hebben

maar beide foto's zijn voor mij anders wel goed hoor

die 3e... euh, heb ik geen commentaar op, doet me niets
            ik probeer...
            mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Working...
            X