Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1e poging zwangerschapsfotografie nog meer foto's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 1e poging zwangerschapsfotografie nog meer foto's

Hier nog een paar foto's van de shoot.
    (Helaas kan ik geen foto's posten waar ze beiden geheel op te zien zijn ivm privacy overwegingen)

Exif f 2.0, 1/100s, iso 200

Exif 2,2 , 1/160s, iso 200

Exif f2.0, 1/80s , iso 320

Voor m'n gevoel kunnen ze zeker beter!
    Dat ze qua compositie niet zo origineel zijn vind ik niet zo erg.
    Wel zouden ze scherper kunnen .... zie erg uit naar m'n fotografie cursus. Hopelijk dan wat meer handvaten om goeie foto's te maken.
    Last edited by Laga; 12 juni 2011, 15:32.
    -Sony a580, Tamron 17-50mm f2.8, Tamron 70-200mm f2.8, Sony 50mm f1.8

Re: 1e poging zwangerschapsfotografie nog meer foto's

76 Views en nog geen comments hier?

Zoals je zelf al aanhaalde, de scherpte kan idd beter. Je werkt hier met een diafragma 2.0 wat een geringe scherptediepte geeft. Ik zou hier naar een kleiner diafragma gegaan zijn van 8.0. Ook de sluitertijden mochten wat korter zijn, dit alles in rekening brengende zal flitsen in dit geval een "to do" worden.
    Leuke en originele compo's ga je gaandeweg wel zelf ontdekken, ik vind deze zeker al niet slecht. Wel zou ik in de tweede iets meer ruimte gegeven hebben onder de buik, nu rust de buik bijna op het kader en dat is niet zo mooi.
    Succes met de lessen en de volgende reeks .

grtjs.
    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

Comment

Voorkeur foto 3, kleedje dat fris oogt. Het hoofd gebogen en de handjes die het ongeboren omhelzen en aankijken.Alle aandacht voor wat er in die buik omgaat
      De aanstaande moeder komt zo heel spontaan over, veel zwangere vrouwen doen dit ook op onbewaakte momenten.
      Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Bedankt voor de reacties!

Tweede foto is inderdaad wat krap gekaderd. Heb hem wat gecropt wat ik nog ongedaan kan maken.

Flitsen zal zeker een 'to do' worden als ik met portret fotografie verder wil... Maar eerst maar eens de basis principes onder de knie krijgen.. En natuurlijk ook nog even doorsparen
        -Sony a580, Tamron 17-50mm f2.8, Tamron 70-200mm f2.8, Sony 50mm f1.8

Comment

Working...
        X