Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
"heb zo-even geprobeerd met de filter 'cameravervorming' in pse9
het scheelde niet veel, maar toch iets (-2 in tonvervorming)"
bestee,
Michel
Ik heb nog steeds geen tijd gehad om dit eens deftig te bekijken. "t Zal voor in 't weekend zijn... Indien het de moeite is, plaats ik zeker een update. Alvast bedankt voor de tip, Michel!
Zalige foto, lijkt me ook een fijn plekje om te wandelen
Dit is de priorij OLV van Bethanië (geloof ik) in Loppem, in de buurt van de iets bekendere paters van Zevenkerke... Inderdaad een mooi bosrijk gebied om te wandelen en te fietsen.
Ik heb nu zelf ook nog eens in PSE9 gekeken of het gebouw al dan niet recht staat. Ik heb op een 10-tal plaatsen de vertikale lijnen gecheckt en deze stonden allemaal perfect recht. Bedankt ook aan allen die dit voor mij ook al gecheckt hadden...
De tonvervorming heb ik ook nog even gecontroleerd, maar volgens mij stond het gebouw er niet rechter door... Daarom ga ik nu ook geen update meer plaatsen. Maar, wel bedankt voor de tip!
Comment