Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

000002

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 000002

    Eentje om bij na te denken, wat zit ze daar te doen. Pijn gedaan, wachtend, zoekend??
    Mooi
    Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

    Comment


    • #17
      Re: 000002

      Oorspronkelijk geplaatst door Erik3 Bekijk bericht
      Blik en naturelle houding vind ik wel mooi...
      maar achtergrond en compo vind ik stukken minder...
      ik zou een deel van de alu deur wegsnijden
      Oorspronkelijk geplaatst door Pixxel Bekijk bericht
      Die mag er zijn Persoonlijk had ik het stukje muur rechts ook afgeknipt.
      de muur staat er bewust bij op, muurtje weg=verhaaltje uit
      het is niet mijn bedoeling een lekker portret te maken wel een foto die iets te vertellen heeft, toch bedankt voor het reageren.
      Oorspronkelijk geplaatst door Plaatwerker Bekijk bericht
      De donkerte is bewust toegepast. Denkelijk op dezelfde wijze als bij 000001.
      't Zal zeker moeten passen in een serie en geduldig zal ik wachten op het voortzetten van
      de nummering.

      Mooie foto.

      Ik zie een heel lichte vertekening in de verticalen maar 't is zo weinig dat van hieruit niet
      valt op te maken of het een tonvormige lensvertekening is, of veroorzaakt door een iets
      omlaag gerichte camera (of beide).
      hey plaatwerker hartelijke dank voor de uivoerige reactie, de toon is idd in de zelfde lijn als de vorige en maakt idd deel uit van een reeks, (waar ik geduldig 4 jaar aan gewerkt heb) maar niet elke foto uit de reeks heeft de zelfde bewerking gehad (zal je later nog te zien krijgen) maar door deze wat donkerder te maken wordt het verhaal nog iets versterkt en het is de bedoeling verhalen te vertellen.

      wat de vertekening in de verticalen betreft, is het idd een gevolg van beide, te tonvorming in mindere mate hoor, ik ben me er van bewust dat dit software matig kan weggewerkt worden maar ik hou daar liever mijn handen af om het niet nog slechter te maken

      ps @ alle andere reageerders van harte bedankt

      groetjes
      renske

      Comment

      Working...
      X