Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Heel mooi hoor,maar een beetje donker of verbeeld ik me dat ? Denk ook dat hier een heel mooie zwart-witte van te maken valt.Ik denk dat dit de sfeer in het beeld nog zou versterken.In elk geval vind ik dit een heel mooie en sfeervolle opname. Je kunt er zo een verhaaltje bij verzinnen. Grtjes Francine
de foto van de jongedame op de dorpel mag er wezen...is er inderdaad eentje die tot nadenken aanzet mocht voor mij iets klaarder zijn, tenzij er natuurlijk een dreigend onweer boven haar hoofdje hing...
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
De donkerte is bewust toegepast. Denkelijk op dezelfde wijze als bij 000001.
't Zal zeker moeten passen in een serie en geduldig zal ik wachten op het voortzetten van
de nummering.
Mooie foto.
Ik zie een heel lichte vertekening in de verticalen maar 't is zo weinig dat van hieruit niet
valt op te maken of het een tonvormige lensvertekening is, of veroorzaakt door een iets
omlaag gerichte camera (of beide).
Last edited by Plaatwerker; 8 juni 2011, 12:08.
Reden: ton
Comment