Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kite Surfing 1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kite Surfing 1

héél knap gedaan! Lijkt me een reuzemoeilijke opdracht hoor! Heb je een statief gebruikt?
    Het enige wat mij een klein beetje stoort (maar ik ben dan ook blijkbaar de enige ;-)) is de lijn van de kite die net voor het gezicht springt. Zodat je het gezicht -en vooral de ogen- net dat ietsje minder goed in beeld krijgt. Maar ik snap wel dat dit een detail is in een welgelukte foto!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cwi Bekijk bericht
      héél knap gedaan! Lijkt me een reuzemoeilijke opdracht hoor! Heb je een statief gebruikt?
      Het enige wat mij een klein beetje stoort (maar ik ben dan ook blijkbaar de enige ;-)) is de lijn van de kite die net voor het gezicht springt. Zodat je het gezicht -en vooral de ogen- net dat ietsje minder goed in beeld krijgt. Maar ik snap wel dat dit een detail is in een welgelukte foto!
      Het is helemaal niet zo moeilijk hoor,heb geen statief gebruikt,dat was ook niet nodig met zo hoge sluitertijden,en ja je hebt wel een beetje gelijk als je zegt dat de lijnen van de kite een beetje storen,maar het blijft een momentopname he.Grtjes Francine
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
        Het is helemaal niet zo moeilijk hoor,heb geen statief gebruikt,dat was ook niet nodig met zo hoge sluitertijden,en ja je hebt wel een beetje gelijk als je zegt dat de lijnen van de kite een beetje storen,maar het blijft een momentopname he.Grtjes Francine
        vind van niet hoor, zonder lijnen, heeft alleen maar een stok in z,n handen.
        prima opname.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Heel knap, zuiver en helder plaatje! Deze actie heb je prachtig vastgelegd!
          Grt. Jef

Comment

Voor mij is dit een prachtige foto,
            grt Rosie
            GROETJES ROSIE
            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Voor mij is dit een meer als geslaagde. Steeds als een kitlens bestempeld die 55-250, maar een verduiveld goed lensje als je voldoende licht hebt.
              Groetjes.

Comment

HEEL knap de actie vastegelegd Francine! Echt een topplaat als je het mij (en zo te zien de anderen ook) vraagt!
                Meer van dat!

Tom
                Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II
                Mijn Website

Comment

Working...
                X