Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Bedankt Frie,op deze foto ben ik eigenlijk heel fier... Grtjes Francine
Renee en Nelita, bedankt voor jullie positieve reactie,groetjes en nog veel fotografieplezier
Ik zat op het strand hoor en een heel laag standpunt,met 250mm kom je al een eindje weg,eerlijk gezegd had ik dit ook niet verwacht.Je standpunt is echt bepalend voor de foto he
Oorspronkelijk geplaatst door Francine VersluysBekijk bericht
Ik zat op het strand hoor en een heel laag standpunt,met 250mm kom je al een eindje weg,eerlijk gezegd had ik dit ook niet verwacht.Je standpunt is echt bepalend voor de foto he
Heel knap gedaan, hoor ! Het lijkt echt wel of je er net voor staat.
Mooie foto!
Mag ik vragen welke lens je hiervoor heb gebruikt?
Ik heb dit gedaan met een gewone kitlens, 55 250 mm,de lens zat tot op zijn uiterste,belangrijk is ook het moment te kiezen wanneer de kitesurfer echt dichtbij genoeg is,op de eerste golven bijna aan het strand,door het heel lage standpunt is het precies alsof dit volle zee is,maar dit is het niet hoor.Had ook de heel heldere weersomstandigheden mee,dus kon ik hoge sluitertijden hanteren. Ik hoop je hiermee wat op weg te hebben geholpen,Grtjes Francine
PS; iedereen bedankt voor de toffe reactie Grtjes Francine
Comment