Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Prima omzetting, voor mij mag die nog wat harder om meer detail te krijgen.
excuseer, volgens mij krijg je minder detail door het contrast te verhogen.
de uitersten van wit en zwart in een foto gaan dan opschuiven naar uitgebrand en dichtgelopen.
Heel leuke foto! 't Is net of het kalfje door moeder koe onderdrukt wordt om toch maar het best op de foto te kunnen staan. Zw/wit omzetting is voor mij in orde hoor!
Grt. Jef
Heel leuke foto! 't Is net of het kalfje door moeder koe onderdrukt wordt om toch maar het best op de foto te kunnen staan. Zw/wit omzetting is voor mij in orde hoor!
Grt. Jef
Leuke foto! Zijn het van die bruine koeien?? Dan vind ik de ZW omzetting wat jammer... ik vind die koeien echt mooi van kleur. Wat niet wil zeggen dat de ZW omzetting niet goed gedaan is natuurlijk
Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij...... Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!
Linsey bedankt voor de reactie!!
het zijn koeien van het Limousin-ras, dus idd. bruin van kleur
maar om één of andere reden kreeg ik de kleur niet echt zoals ik het wou,
dus heb ik maar gekozen voor de zw/wit versie
mvg. Hans
Alleen mensen met fantasie,
hebben oog voor de werkelijkheid.
Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro
Comment