Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

000001

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: 000001

    Als we spreken van mooi-mooi-mooist en scherp-scherper-scherpst dan is het hier wel mooist en scherpst. Ook de kleurtjes zijn voor mij dik OK. Twee kapoenen samen, dat straalt er zo van af.
    Groetjes

    Comment


    • #17
      Re: 000001

      waaaaaaaaauw dit is echt superscherp, top!!

      Mag ik je vragen hoe je dit precies bekomen hebt? Snapshot of toch nog even geposeerd, welke lens, extra belichting, extra bewerkt ...? Ik vind het echt SUPER, vooral omdat mijn kiekjes in de verste verte zo scherp nog niet zijn (noch spontane snapshots, noch geposeerd...) alvast bedankt!

      Comment


      • #18
        Re: 000001

        schitterende foto
        iets om te koesteren!
        mvg. Hans
        Alleen mensen met fantasie,
        hebben oog voor de werkelijkheid.
        Nikon D90, nikkor 18-105mm, sigma 105mm DG macro

        Comment


        • #19
          Re: 000001

          Oorspronkelijk geplaatst door la volpé Bekijk bericht
          schitterende foto
          iets om te koesteren!
          mvg. Hans
          Volledig mee eens
          Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
          www.cromagnonman.be

          Comment


          • #20
            Re: 000001

            Oorspronkelijk geplaatst door cwi Bekijk bericht
            waaaaaaaaauw dit is echt superscherp, top!!

            Mag ik je vragen hoe je dit precies bekomen hebt? Snapshot of toch nog even geposeerd, welke lens, extra belichting, extra bewerkt ...? Ik vind het echt SUPER, vooral omdat mijn kiekjes in de verste verte zo scherp nog niet zijn (noch spontane snapshots, noch geposeerd...) alvast bedankt!
            hoe ik dit bekomen ben?

            wel ik ben opvoeder, deze kindjes ( zagen) mij bijna dagelijks, zo had ik ook een goede vertouwens band met de kinderen en daar ik regelmatig foto's maakte waren ze dit ook al gewoon en gingen ze niet meer (geforseert) poseren. dus in dat op zicht zijn het snapshots (spreek ook over vorige post ron en ik & dancing in the sun)

            ik heb geen extra belichting gebruikt, enkel dag licht de opname is in oktober gemaakt bij zacht licht.
            sherpstelling= singelspot
            voor de nabewerking heb ik juist de kleur wat tegengehouden door er een zwart wit laag over te zetten en deze te reduceren tot ongeveer 5%
            NIKON D90
            16-85 A-FS G DX VR
            ISO: 200
            Belichting: 1/100 sec.
            Diafragma: 5.3
            Brandpuntsafstand: 55mm
            Flitser gebruikt: Nee

            hopelijk ben je hier al iets mee, nog vragen, stel ze dan maar.



            allemaal hartelijk dank voor het reageren


            groetjes
            renske

            Comment


            • #21
              Re: 000001

              Een prachtplaat is dit,heel mooi hoor,denk dat hij in zwart-wit ook heel mooi zou staan Grtjes Francine
              Zo veel mensen, zoveel meningen
              Groetjes Francine

              Comment


              • #22
                Re: 000001

                Oorspronkelijk geplaatst door Francine Versluys Bekijk bericht
                Een prachtplaat is dit,heel mooi hoor,denk dat hij in zwart-wit ook heel mooi zou staan Grtjes Francine
                heb ik bekeken en het resultaat kon me niet bekoren.

                toch hartelijk dank voor de fijne reactie


                groetjes
                renske

                Comment


                • #23
                  Re: 000001

                  bedankt voor je antwoord! Uit je antwoord leer ik dat dit met mijn toestel in principe eveneens moet kunnen... en dat het waarschijnlijk een kwestie is van vooral nog véél oefenen...!

                  Comment


                  • #24
                    Re: 000001

                    Eigenlijk een echt leuke dubbele portret foto. kleuren, scherpte. goed en het kader past er al even goed bij
                    "PartyShotZ.be : Photography is my passion, mastering my sight and vision on the world and every living being upon it."

                    Comment


                    • #25
                      Re: 000001

                      Oorspronkelijk geplaatst door cwi Bekijk bericht
                      bedankt voor je antwoord! Uit je antwoord leer ik dat dit met mijn toestel in principe eveneens moet kunnen... en dat het waarschijnlijk een kwestie is van vooral nog véél oefenen...!

                      tuurlijk lukt dit ook met jouw toestel, ik weet maar bitter weinig over canon maar als ik het goed heb zijn onze cameras van het zelfde caliber, maar de scherpte hangt vooral af van de lens.

                      tip diafragma steeds één stapje dicht knijpen en sluitertijd kert genoeg houden om bewegingsonscherpte te vermijden.

                      @ micn: hartelijk dank voor je reactie

                      groetjes
                      renske

                      Comment


                      • #26
                        Re: 000001

                        Eentje moet de rij afsluiten ... Deze vind ik echt prachtig en ik zou er echt niks meer aan veranderen. Voor mij is hij af.
                        groeten,
                        deka
                        There is a crack in everything, that's how the light gets in. ( L. Cohen )

                        Comment


                        • #27
                          Re: 000001

                          Scherp is het wel. Maar ik vind de kleuren te grauw en de huid niet mooi overkomen (vooral van het linkse kindje)
                          Kijken is leuk voor jou, jouw mening is handig voor mij......
                          Mijn Flickr -- Mijn Facebook -- Reacties steeds welkom!!

                          Comment


                          • #28
                            Re: 000001

                            Oorspronkelijk geplaatst door deka Bekijk bericht
                            Eentje moet de rij afsluiten ... Deze vind ik echt prachtig en ik zou er echt niks meer aan veranderen. Voor mij is hij af.
                            groeten,
                            deka
                            ik ben ook niet van plan hier nog iets aan te veranderen, voor mij is ie ook af

                            Oorspronkelijk geplaatst door LinseyP Bekijk bericht
                            Scherp is het wel. Maar ik vind de kleuren te grauw en de huid niet mooi overkomen (vooral van het linkse kindje)
                            aan de huid heb ik niets gedaan, de grauwe kleur is tevens ook bewust gedaan daar ik de kleuren van het origineel te hard vind, maar dit is smaak natuurlijk.

                            nogmaals allen hartelijk dank voor het reageren.

                            groetjes
                            renske

                            Comment

                            Working...
                            X