Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Heel mooi qua kleur en sfeer! Licht zit goed, scherpte is ok... uitdrukking van je model is heel leuk.
Ik zou het nog mooier gevonden hebben als haar armen er helemaal op stonden.
In het histogram ontbreekt zowel links als rechts een klein beetje.
Als je in 'levels' de buitenste schuiven naar binnen werkt en de middelste schuif naar smaak
verzet, kom je op een veel frisser resultaat.
Probeer maar eens en laat desgewenst het resultaat maar zien.
scherpte, scherpte diepte vind ik goed als ook de pose en compo.
kan plaatwerker zijn reactie enkel bijstaan, de rechter bovenhoek is ook wat rommelig wat wat de aandacht trekt.
Een leuke foto hoor! Pose en expressie stralen "ontspanning" uit! Scherpte is OK met een goede, mooie dof!
Grt. Jef
Ga met Jef mee (bedoel in z'n commentaar hé). Zou er de compo willen aan toevoegen, een klein beetje naar links zodat het einde van de benen in zicht komen en daardoor het hoofd uit de center komt te staan
In het histogram ontbreekt zowel links als rechts een klein beetje.
Als je in 'levels' de buitenste schuiven naar binnen werkt en de middelste schuif naar smaak
verzet, kom je op een veel frisser resultaat.
Probeer maar eens en laat desgewenst het resultaat maar zien.
Ga volledig akkoord met Plaatwerker, histogram opvragen en schuivers tot aan zwart gedeelte verplaatsen, en zoals plaatwerker zegt de middelste naar smaak, echt het proberen waard het verschil is groot maar natuurlijk volgens uw smaak
Ik heb geprobeerd wat met het histogram te werken zoals opgemerkt door plaatwerker, ik ben echter nog niet erg bedreven in het bewerken van een foto op de pc maar heb het toch geprobeerd en er zit wel wat meer pit in de foto hé
Groeten Benny
D7000 en en enkele lenzen.
Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert
Comment