Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vnid deze heel knap Vos! Mooie compo, mooie kleuren en mooi belicht. Een SUPER foto voor mij. Ik zou deze hier zo aan de muur hangen!
Bij het zien van deze foto had ik dadelijk een wauw-gevoel. Knap gedaan dus.
Tom
Canon EOS500D - EF-S 18-55 f3.5-5.6 IS - EF 50 f1.8 II - EF 70-300 f4-5.6 iS USM - Canon Speedlite 430EX II Mijn Website
Prachtig
(Al vermoed ik dat sommigen misschien de opmerking zouden geven dat er misschien te veel lucht is tegenover grond, maar mij stoort het totaal zeker en vast niet!)
Oorspronkelijk geplaatst door Jonathan SpruytteBekijk bericht
Prachtig
(Al vermoed ik dat sommigen misschien de opmerking zouden geven dat er misschien te veel lucht is tegenover grond, maar mij stoort het totaal zeker en vast niet!)
We durven al niet meer
Toch wel hoor...maar dat is kwestie van smaak (en regeltjes)
Voor mij mocht je zeker wat meer "voorgrond" hebben...maar voor de rest een mooi onderwerp
Groetjes
Marc
Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)
Een heel mooi landschap. Eentje waarbij je de derdenregel aan je laars lapt, en groot gelijk heb je met dergelijke mooie wolkenhemel. Voor mij .
Groetjes
Oorspronkelijk geplaatst door Jonathan SpruytteBekijk bericht
Prachtig
De lucht heeft hier iets te "vertellen". Dus voor mij ook geen probleem. Een mooie foto !
There are always two people in every picture: the photographer and the viewer.
(Ansel Adams)
Had deze bijna over 't hoofd gezien en dat zou spijtig geweest zijn. Mooie foto waar de lucht een belangrijk aandeel heeft En waar situeert zich dat mooie plekje waar de tijd is blijven stilstaan ?
Ik zou krak hetzelfde zeggen als Tom.
heel erg mooie foto! Ik keek er ook meteen naar zoals je dat naar een overweldigend prachtig landschapsschilderij kan doen. Ophangen dus!
En nu kijk ik nog eens en valt me het overwicht van de rechterkant op. Iets kleins maar opvallends aan de linkerzijde zou meer evenwicht brengen, wat maakt dat ik even zou overwegen deze foto te kopen, maar dan toch niet omdat ik net te veel twijfel. Toch, schitterend beeld!
Last edited by Barstosi; 13 mei 2011, 00:52.
Reden: 2de kijk
Waar de tijd bleef stille staan... en dan zie ik die zee van lucht. Dan vraag ik me af: zou
het daar zijn? Of zou hij op die boerderij bedoelen? Mooi, maar gewoon "landelijk" of iets
dergelijks zou er als titel beter bij horen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat de lucht overheersend en te dynamisch is om de tijd stil
te laten staan.
Comment